|
Hejsa Jeg har lige siddet og kigget på min Google analytics og kan se at der for i dag er 121 der har lagt vare i indkøbskurven, 58 er gået vidre til udfyldning af adressen, og 44 har gennemført betaling og bestilling. Er det normalt at der falder så mange fra mellem indkøbskurven og udfyldningen af adressen? det er jo næsten 50% Er det fordi at kunderne sidder og samlingner priser, ligger vare i kurven for at se den samlet pris osv. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan jeres tal ser ud? Mvh Allan |
E-shop: hvor falder jeres kunder fra?
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.
|
Jeg ved fra mig selv at jeg ofte fylder varer i indkøbskurven uden at gennemfører et køb, for at danne mig et overblik over priserne. Og jeg tror egenligt at der er mange der gør det sammne. Nok specielt meget i dit tilfælde. /Peder |
|
eks: jeg kunne finde på at købe mere. tjekker priser andre steder. venter til jeg har råd? venter på prisen måske skulle falde? |
|
Et af mine sites med konverteringsrate på 1.4%: 5,7% af visitors lægger noget i kurven 28,6% af dem der lagde i kurven udfyler adresse info 88,8% af dem der udfylder adresseinfo gennemfører ordren |
|
Hmm tænkte også at det måske var ret normalt, men syntes alligevel at tallet er ret højt, det vil jo kunne mærkes hvis man bare kunne gøre 5% af dem fler til køb Mvh Allan |
|
|
// Jesper Skov
|
Hej Jesper Tak, jeg har læst hele bogen, og rettet de ting jeg kunne sådan lige nu og her, så jeg tror ikke at det er så meget det der er i vejen. det er nok mest det at de kigger tror jeg. Mvh Allan |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
Bliv gratis medlem