Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting af "billed-delings" hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino

 

Vi står og vil lave en hjemmeside hvor brugerne kan oploade og dele deres billeder med hinanden. Vi ved godt at der findes en række sider som allerede tilbyder dette, men det skal være inden for bestemte kategorier.

 

Er der nogen der kender en løsning hvor man kan få hostet en sådan side med al den plads som det nu vil kræve og hvad det evt. vil koste?

 

Håber at høre en masse gode forslag fra jer.

 

Vh.

 

Steffan Jepsen

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en sådan service "på fritidsplan" hos http://hostean.net - men det kommer naturligvis an på dine ambitioner med servicen, om du evt. får brug for "din egen" server - så er der nok flere Aminoer der tilbyder noget sådant som snart byder ind med en pris ;)
Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har et råd som du sikkert vil høre mange andre steder. Start med med en simpel løsning og opgrader når det bliver nødvendigt. Fx start på et webhotel, en virtuel server eller én dedikeret server og opgrader derfra når det bliver nødvendigt. Store success web 2.0 services som fx BaseCamp kørte på en server det første år...
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Steffan

Jeg kan levere hosting i den dyre ende, hvor jeg vedligeholder servere for dig og placere den i et af DKs mest moderne hosting centre. Her snakker vi både kvalitet og service der er i top,  men det skal selvfølgelig også kunne betale sig for dig så vi kan lave en løsning der scalerer sig efter dine behov.

Giv mig et kald på 405 11 627 hvis det har interesse ;)

 / Mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Rådet fra destiny er godt. Spekulær ikke alt for meget i skalering til millioner af brugere fra begyndelsen, men få tingene op at køre og se hvordan det udvikler sig - og så læg en plan for, hvad det næste trin skal være, når det begynder at gå stærkt med projektet.

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)