Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMSystem - hvad koster det?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej venner


Jeg søger en sej programmør/IT-kyndig, som kan sælge mig og min kunde et CMSystem til et relativt simpelt website.


Hvad koster det, hvilke funktionr er inkluderet (jeg leverer selv design og struktur) - og hvordan kan vi arbejde sammen?


Jeg må sige fra start af, at jeg helst ikke ønsker PM'er, da det ikke er til at holde styr på; og desuden synes jeg det kunne være interessant, hvis folk vil lufte deres evner/priser her og evt. debattere lidt frem og tilbage.


Hvis der er nogen spørgsmål, så skyd på giraffen :)


David

-



Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej David,

Kig forbi www.nerdlab.se - så har du CMS pakker, hosted og driftet af os men styret af dig.
Der er 4 faste pakker, men vi tilbyder naturligvis at du selv kommer med input/ønsker til ekstra funktioner.

Nerdlab''s priser er baseret på en fast månedlig ydelse, såfremt I ønsker at hoste selv - kan vi sagtens finde en fast pris for opsætning og evt. opdateringer af selve CMS systemet i fremtiden, men for at kunne give en pris på det - må du hellere poste hvad du ønsker af funktioner helt præcist.


Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
En whoopsa fra mig så ikke det var cms..


Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas.

 

Tak for dit indlæg.

 

Dét der skal bruges er, at man kan oprette undersider, menupunkter og eventuelt nyheder. Det er med andre ord ikke så krævende.

 

Jeg vil dog selv ligge vægt på, at det er muligt at lave forskellige kreative templates - noget jeg selv kan lave ved evt. at rykke lidt rundt på koden i en PHP-fil.

 

Grafisk frihed og strukturrel besindighed er kodeordene (skide svært at forklare..) Det er vigtigt at vi får et system, hvor kunden kan rette i sine tekster, uploade billeder og hvor layoutet (skabelonen) styrer hvordan tingene kommer til at se ud - samtidigt med, at jeg som grafiker skal kunne "flippe ud" inden for systemets præmisser.

 

Jeg har iøvrigt ikke gjort mig nogle tanker om hvor og hvordan hjemmesiden skal hoastes..

 

Men, tak. Er der flere der vil smide et ord? :)

 

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej David,

Det du skriver ser jeg ingen problemer i at mit (og helt sikker 100 andre her på Amino) kan løse for dig.

Du er velkommen til at skrive en PM til mig eller kontakte mig via informationerne fra nerdlab.se, såfremt du ønsker at se mere på det eller blot tale lidt om det :)

Go'' jagt

Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :
selvfølgelig er det en opgave som langt de fleste webbureauer (inklusiv os høhø) kan udføre - men hvis du har godt nok kendskab til at kunne glo i en php-fil vil jeg egentlig anbefale at du styrer udenom de mange håbefulde html-pushers herinde og springer på hovedet i http://www.cmsmadesimple.org - Det er super, det er opensource, og det har flere funktioner end de fleste behøver.. samtidig er dokumentationen lækker - og selv jeg kan finde ud af det, og jeg er projektkoordinator - så ved man nok hvad klokken er slået når sådan en management-røver stikker snuden i noget teknisk :)

håber du finder en løsning du bliver glad for!

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Det med prisen komme jo lidt an på hvad der er af behov. Hvis det ikke er meget mere end til en online visitkort så tror jeg vejen frem er at finde en freelancer som lige kan smide noget op i et opensource cms, det kan gøres meget billigt og du får nok også en række tilbud på mellem 1 og 3k eller en eller anden lav månedelig ydelse.

Hvis du derimod skal have en mere omfattende side  med mere avancerede funktionaliteter, at der måske senere skal udvides med foskellige finktionaliteter og hvor der evt. skal tages hensyn til at der skal opnås et hvis sikkerhedsniveau så ville jeg nok anbefale dig at få fat på en udbyder som har kompetencer på et lidt højere niveau og som ikke arbejder i et standard cms.

Hvis du nu skulle være en af sidstnævnte så skal du da være velkommen til at kontakte os (mail: psj@taketwo.dk)

/Peder

P.s. Angående prisen så er det lidt svært at sige inden der er en kravsspecifikation på plads, men umiddelbart vil jeg tror at et tilbud fra vores side vil komme til at ligge på mellem 8.000 og 14.000kr sådan lige efter hvad jeg syntes jeg kan læse mig frem til der skal være .
Så det kan du jo nok finde en lille bitte smule billigere andetsteds.
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej David,

Du er velkommen til at skrive til mig på trofo@trofo.dk

Jeg sælger mit eget CMS system fra 1999,- excl. moms., som indeholder alle de ting du gerne vil have med i. Derudover er mit system ultra nemt at opdatere, og hvis det ikke er det for din kunde, så retter jeg det gerne til indtil din kunde kan finde ud af at bruge systemet med lethed.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)