Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnerskab - Rengørings virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en eller flere seriøse, modne personer til opstart af en rengørings virksomhed.

Dette er en unik mulighed for den rette til at skabe en virksomhed (med fuldt medejerskab) uden at skulle invisterer en eneste kr. Jeg stiller den nøvendige kapital til rådighed. Ligeledes vil jeg stille alle nøvendige midler, kontakter, lokaler mm. til rådighed.

Jeg har mange års erfaring fra de større selskaber i branchen på topchef niveau, men har på grund af mine andre aktiviteter den manglende tid til at kunne starte en ny virksomhed på egen hånd.

Mine krav til en evt. kommende partner vil være, at du først og fremmest er seriøs og villig til at bruge tid og energi på at bygge en professionel virksomhed op. Derudover er det naturligvis vigtigt at du er præsentabel, troværdig, og har sans for at gøre en god forretning. Det er ikke et krav at du har erfaring inden for branchen, men det er at foretrække hvis du kommer med en salgsbaggrund eller erfaring fra anden service virksomhed.

Har dette fanget din interesse kan du stille din "ansøgning" i min PM, og jeg vil vende tilbage med en mere detaljeret beskrivelse. Bemærk venligst, at jeg kun svarer igen på "ansøgninger" jeg finder passende til det jeg søger.

Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 19:48

*host* - hvorfor har du ændret dit navn fra "mh" til "mh39" og så lavet en annonce nææsten magen til den, som du tidligere lavede ?

Tilmeldt 20. Mar 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 04:18

Tag en gajol Simon, og fri mig venglist for at den slags indlæg. Jeg har ikke lavet andre tråde herinde og heller ikke skiftet navn. Skulle jeg dog have ændret navn eller annonce, kan jeg ikke se hvorfor det skulle komme dig ved.

Tilmeldt 25. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 11:59
til mh 39

du lyder godt nok lidt op og køre bare forde manden har et spørgsmål

jeg kunne ikke tænke mig et samarbejde med en der koger såden over bare ved et spørgsmål der kunne besvares med

du må have forvekslet mig med en anden

slut 

Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 14:14
Ok... så har I jo bare et navn og ikke mindst en interesse, som ligger meget tæt på hinandens ;)

http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=7447

PS. Jeg ved ikke om det kommer mig ved.. Men hvis man vil være en god amino-bruger, så har man lov til at "stikke fingeren i jorden", og gøre andre amino-brugere opmærksomme på, at der måske var noget mistænksomt... Det er ganske alm "amino-service"...

Så faktum er, at det måske kommer de andre amino-brugere ved.

Dato: 22-03-2007 04:17:36 Forfatter: mh33

Tag en gajol Simon, og fri mig venglist for at den slags indlæg. Jeg har ikke lavet andre tråde herinde og heller ikke skiftet navn. Skulle jeg dog have ændret navn eller annonce, kan jeg ikke se hvorfor det skulle komme dig ved.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)