|
I det daglige bruger jeg MSN og SKYPE - men har også Yahoo Messenger koblet på - men stort set ingen her til lands synes at bruge Yahoo - har derfor en masse af mine - især indiske - udenlandske kontakter på Yahoo.... grundet min profil er offentlig bliver jeg næsten dagligt kontaktet af folk fra Afrika... eller rettere personer der søger job, men siger de bor i USA eller Canada. Fælles for dem alle er at de ikke har en udfyldt profil, ingen billede og iøvrigt er lousy til engelsk. De afslører sig ALTID, ved konstant at tiltale sig "Sir" - og bruger flittigt den ekstremt irriterende BUZZ function i Yahoo Messenger... Prøv at se denne transcript - af sidste del af kommunikation med en "Canadier"... det skrev han ihvertfald først - jeg spurgte gentagne gange - efter han havde tiltalt mig "Sir" 5-6 gange OG brugt BUZZ funktionen fordi jeg ikke svarede ham inden for 3 sekuner... Transcript: dayosoon: no Lasse Burholt: then... if you want to proceed with any kind of communication you have to show me who you are. Do you have a phone number where I can reach you? dayosoon: ok dayosoon: i am from africa dayosoon: but i live in cnada for long Lasse Burholt: I knew it dayosoon: i base in Quebec laval city Lasse Burholt: You africans are so easy to spot when you communicate in Yahoo messenger. You alway use "Sir" and you FREQUENTLY use the very annoying "BUZZ" function dayosoon: u hate africa Lasse Burholt: Haha! NO! I do not! |
Jeg er ikke racist, MEN....
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
|
Jeg fik 2 Ghana ordre igår.. de bliver jo selvfølgelig bare slettet med det samme.. men det er sgu træls, og man har jo ikke mulighed for at informere ejeren af kortet om at hans oplysninger er blevet stjålet.. det brude PBS nu have lavet en service til.. sådan så vi alle sammen fik en kanp hvor der stod fake og så kunne PBS jo spærre det og dernæst kontakte ejeren, de burde jo selvfølgelig nok lave det i samarbejde med deres udenlandske kolleger. Hvis de forskellige udbydere som PBS osv. virkelig ønskede at fange kort svindlere kunne de jo sagtens gøre det. |
|
HAHA, hold kæft hvor det sjovt!! "You africans are so easy to spot..." Klassehumor:-) |
Og miste de 250kr som de tjener per fake ordre? Det ville da være dårlig købmandskab at varetage sine kunders interesse på den måde, når man har monopol. Ideen er dog god - ligesom med SpamFighter, hvor de enkelte bugere markere hvad der er spam, så kunne de enkelte kortmodtagere markere hvad der er FakePayments. |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Bliv gratis medlem
Why didnt you tell me!