Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er værd at følge på Twitter?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Hvem følger I på Twitter, som I samtidig synes I får noget godt ud af mht. til fx Amino relaterede emner (SEO, Markedsføring, Wordpress, osv.)

Jeg er med på der findes en masse fede blogs, men derfor behøves en person nødvendigvis ikke være "vigtig" at have som follow'er på Twitter.

E-opgaver.dk – En samling af opgaver fra universitetet.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 04:43

medalje:
Hvem følger I på Twitter, som I samtidig synes I får noget godt ud af mht. til fx Amino relaterede emner (SEO, Markedsføring, Wordpress, osv.)

Du skal vel følge dem, som du syntes siger noget intelligent. 

Mange følger også deres kunder således de ved hvad deres kunder siger / eller for at vise kunden at man værtsætter hans/hendes forretning.

Nogle følger mest aviser, nyheds blogs og den slags (mig).

Hvis jeg vil vide hvad en person har at sige så går jeg til http://twitter.com/personensnavn...  Fordelen ved denne aproach er også at jeg ikke får min timeline clutteret med allemulige mere eller mindre intelligente beskeder. Bagdelen er, at jeg kan "misse" nogle guldkorn.  

Men jeg må nok indrømme at jeg bruger ikke Twitter særlig meget, kniber at få tiden til det. 

medalje:
Jeg er med på der findes en masse fede blogs, men derfor behøves en person nødvendigvis ikke være "vigtig" at have som follow'er på Twitter.

Der er positiv signal værdi ved at have en anerkendt person som follower, efter devisen, hvis so and so følger ham, så må han være interessant, så jeg må også hellere følge ham. Forstil dig hvad der ville ske hvis f.eks Richard Brandson pludselige følger dig på Twitter. Mange vil sige hvis Richard Brandson følger dig så kan du et eller andet de fleste ikke kan, ergo du er speciel og det vil give flere followers som kan læse dine beskeder.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 07:21

Jeg kan anbefale at bruge www.twellow.com Her er der indekseret flere tusinde, og så kan du finde frem til den enkelte via de emner, du interesserer dig for.

Happy Tweeting :-)

Hej med dig :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)