Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

markedsføring af netshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lige lavet en netshop i forbindelse med vores forretning, og lagt den ind som link på vores hjemmeside. Nu er mit spørgsmål så, hvordan får jeg bedst markedsført min net shop?
 
Hvordan har i andre fået kunderne fortalt at den findes?
 
Håber i kan hjælpe mig.
 
Mvh. Lilian
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest sætter I et stort "banner" over jeres papirmarkedsføring, hvor der står "Nu med webshop". De folk som er vant til at læse jeres annoncer vil da opdage, at der er sket noget nyt.

Dernæst - eller sideløbende med dette - skal I nok købe nogle gode placeringer på Google.  Der er gutter herinde, der har vildt meget forstand på dette. Tjek nogle tråde om søgemaskineoptimering, og find ud af, hvem I synes virker klogest.
 
mvh Hans
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lilian

Tag ikke det her ilde op... men for Helv.... for mangler jeg noget der bare brager ud i ansigtet på mig når jeg åbner www.nordfynsmcservice.dk !
 
Og dit link til Jeres nye lækre altoverskyggende webshop har fået et stakåndet lille link i bunden af forsiden...
 
Mit råd som følger:
 
  1. Ret op på den hjemmeside... der skal langt mere kommunikation & blikfang ud til kunden (både de eksisterende og nye I gerne skulle høste på denne webshop)! Jeg kan stå til bistand med en omgang professionel tekstforfatning på Jeres forside hvis du skulle ønske det.

  2. Har du/I overvejet at gå ud PR-mæssigt til Jeres lokalmedier og fortælle dem om Jeres nye webshop. Selv her i 2005 kan historier som "XXX bevæger sig ud på Internetmarkedet" stadig spottes i lokalsprøjter. Og lokalmedierne går jeg ud fra kender Jer på forhånd?

  3. Markedsfør den i første omgang evt. overfor Jeres eksisterende kundeportefølje med et julebrev og oplysning om siden (Jeg har lige lavet en sådan kampagne for min mors virksomhed til hendes knap 60 kunder, og dagen efter reagerede de første 2 med et indkøb). Og igen, i MC-kredse snakker folk vel også sammen, så mon ikke det ville være en god idé at fortælle dem lidt om det?!
Bare lidt observationer, håber du kan bruge det og held & lykke med Jeres Internet-tiltag!
 
 
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 
De kan med garanti hjælpe dig.
 
Mvh
 
Kristian
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)