Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af smykkewebshop

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Velbekomme Pia. Mine problemer opstod også, da min revisor kontaktede sælgers revisor for at høre til regnskabet. Fra sælger fik vi en sang fra de varme lande om at regnskabet var sendt afsted for længe siden og måtte være gået tabt i posten. Sælgers revisor sagde, at de aldrig havde fået til opgave at udarbejde et ajourført regnskab, så det var ord mod ord. Herefter bad jeg sælger om at tage sig sammen og være seriøs, hvis dette skulle blive til noget - det blev det så ikke...

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 29-03-2007 09:16:09 Forfatter: Kurt Moskjær Andersen Velbekomme Pia. Mine problemer opstod også, da min revisor kontaktede sælgers revisor for at høre til regnskabet. Fra sælger fik vi en sang fra de varme lande om at regnskabet var sendt afsted for længe siden og måtte være gået tabt i posten. Sælgers revisor sagde, at de aldrig havde fået til opgave at udarbejde et ajourført regnskab, så det var ord mod ord. Herefter bad jeg sælger om at tage sig sammen og være seriøs, hvis dette skulle blive til noget - det blev det så ikke...

Kære Kurt!

Begge må vi nok prise os lykkelige for at købet ikke gik igennem!  Lige nu, føler jeg mig ihvetefald mere som en vinder end en taber!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)