I september 2004 startede jeg smykkefirmaet K-smykker, og i foråret 2005 åbnede jeg webshoppen www.k-smykker.dk. Jeg er autodidakt smykkekunster, men da jeg samtidig læser til læge og har en dreng på 8 måneder, ser jeg mig nødsaget til at lukke butikken. Da jeg ved, at der ude i verden findes andre piger som mig, som kan lave fine smykker, har jeg valgt at sætte min shop til salg. For i et sådant projekt med at starte sin egen webshop og få gang i salget, er der et utroligt stort stykke arbejde - meget større end man umiddelbart skulle tro! -Så her er en oplagt mulighed hvis man ønsker sin egen smykkewebshop, og gerne vil hurtigt igang. Det kan også være at nogen er interesseret i at overtage firmaet og ansætte en eller flere til at lave smykkerne. Fakta om webshoppen: Omsætning i 2006 ca. kr. 40.000,-. Pr. dags dato 225 personer tilmeldt nyhedsmailen. 8000 - 10.000 klik pr. måned. Scannet-shopløsning. Enkel at bruge. Pris pr. mdr.: 400,- + moms. Betalingsmetoder: Dankort, de alm. udenlandske kort, herunder VISA, Nordeas e-betaling, og så selvfølgelig almindelig bankoverførsel. Webshoppen er tilmeldt Forbrugsforeningen, ENGODSAG samt andet provisionsbaseret markedsføring. Prisen er 14.000,- hvilket inkluderer Goodwill, domænet www.k-smykker.dk, smykkevarelageret, leverendørkontakter og selve webshoppen. Jeg kan desuden formidle kontakt til den desígner som har designet logo og visitkort, så rette navn vises! Det er ikke dyrt, når man tænker på hvor meget slid der ligger bag... Der er desuden en hel del faste kunder! Med venlig hilsen Henriette Kaae. |
Kære Henriette!
Det lyder interessant og jeg er interesseret. Vil du kontakte mig for uddybende informationer endten på piakrondal@gmail.com eller på telefon 22 35 32 42