|
Jep, det er det. Et større firma med tre undervirksomheder og så mig som Dribler og Kupper. René |

Debat
|
Jep, det er det. Et større firma med tre undervirksomheder og så mig som Dribler og Kupper. René |
![]() |
|
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
|
|
|
|
Et Amino-hus lyder som en super idé Det er jo guld værd at have andre at ping ponge med tæt på!Jeg sider i Skovlunde ................ Det jeg har brug for er et kombineret værksted (ingen store maskiner) og kontor. Og nej det skal ikke være en butik, men der må gerne være showroom. |
|
|
Med venlig hilsen / Kind Regards
Tue Topholm - Luksusdyret.dk
|
Jeg "bor" på Regus ude i sydhavnen... Super lækkert ... Super dyrt ...Ania |
|
Jeg står faktisk mere end jeg sidder. (Hurra for hæve-sænkebordet). Et aminohus skulle helt klart ligge på Jegindø Havn. Så kunne jeg se derover hele tiden og cykle derhen, når jeg ville netværke. Et kontorfællesskab i billige lokaler i Struer var i udgangspunktet ikke uinteressant, hvis det var de rigtige mennesker, der havnede der. mvh Hans |
|
Fra mine vinduer kan jeg se skoven (Hammer Bakker) og en lille eng, hvor der nogle gange går rådyr. Og vores have, som min kone har indrettet til et veritabelt børneslaraffenland med en kæmpe sandkasse, rutschebane, trampolin, samt en ubegribelig mængde køre- og legeredskaber og en gammel sofa. Lige nu skinner solen fra en blå, blå himmel, og fuglene kvidrer, så man skulle tro, de var blevet betalt for at reklamere for Naturen. Kristian |