Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

+94115302350 (Mystisk telefonnummer. Nåede ikke at svare!)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lignede umiddelbart ikke et almindeligt telefonnummer, der ringede på min firmatelefon her i morges. Så jeg lavede lige en google søgning på nummeret, og som forventet fandt jeg en masse advarsler imod dette nummer fra danskere.

Tilsyneladende når ingen at tage telefonen, og de lægger ikke nogen besked heller. Og nogle advarer imod at ringe nummeret op igen, da man så risikerer at få en stor regning.

Der er vist også lidt tvivl om hvor det kommer fra. Nogen vil være med at det er fra de arabiske lande, andres siger Rusland, og på eksperten.dk havde nogen et bud på at det var fra Sri Lanka.

Noget i andre kender til?

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 10:34

Så vidt jeg kan se er +94 i hvert fald Sri Lanka, men bort set fra det har jeg aldrig hørt om nummeret før.

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 11:01
Tjaa... Tror nu heller ikke lige umidelbart at jeg ville ringe dem op igen... De ringer jo nok igen hvis det er vigtigt nok for dem 

Ania

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:03
Nummeret er fra sri lanka, men derfor kan de fleste jo eje det. I dag med skype er dette blandt andet muligt. Men de slags telefon-svindlere er set før, og det eneste råd er vist; ikke at ringe op til dem.

// Jesper Skov

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:24
Jeg har en afrikaner der ringer flere gange om måneden på de mest mærkelige tidspunkter... han ringer... når aldrig at tage den eller også smider han/hun på når jeg svarer.. måske de satser på jeg ringer op?

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 22:46

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 00:36
når nu i er så dygtige... kan i så ik lige fortælle mig hvem dette er eller hvilket land der ringes fra? De ringer ofte sent om natten eller om aftenen..

+299665228

Har søgt efter oplysninger men kunne intet finde...

Det er ski da noget bøvl med de opringninger!

Undrer mig over om de måske tjener penge ved at folk ringer op. Jeg gik engang i en fælle.. fik et brev om at jeg havde vundet en stor præmie og selvom jeg "lugtede" en vis lurvethed bag det ellers meget flotte stemplede brev der var sendt fra London, ringede jeg alligevel op til det nummer der stod jeg skulle ringe til... Det resulterede i at jeg på trods af et meget kort opkald, fik en regning på ca. 600,- for opkaldet!!!

P.... frækt!

Nå, nok om det - det var mange år siden, det var sent og jeg var ung.... yngre så!

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 00:36
Tanken om at der sidder en i den anden ende af verden, der ringer herop og smækker på når man tager den, er sku'' halvsjov!

Det kunne være man skulle lave lidt god gammeldags telefon fis, bare i en internation version:-)

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 00:39
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 00:46
Hej Sue,

...kan i så ik lige fortælle mig hvem dette er eller hvilket land der ringes fra? De ringer ofte sent om natten eller om aftenen..

+299665228

Har søgt efter oplysninger men kunne intet finde...

+299 er Færøerne.Der er nok nogen potentielle kunder, der gerne vil have fat i dig

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)