Det lignede umiddelbart ikke et almindeligt telefonnummer, der ringede på min firmatelefon her i morges. Så jeg lavede lige en google søgning på nummeret, og som forventet fandt jeg en masse advarsler imod dette nummer fra danskere.
Tilsyneladende når ingen at tage telefonen, og de lægger ikke nogen besked heller. Og nogle advarer imod at ringe nummeret op igen, da man så risikerer at få en stor regning.
Der er vist også lidt tvivl om hvor det kommer fra. Nogen vil være med at det er fra de arabiske lande, andres siger Rusland, og på eksperten.dk havde nogen et bud på at det var fra Sri Lanka.
Nummeret er fra sri lanka, men derfor kan de fleste jo eje det. I dag med skype er dette blandt andet muligt. Men de slags telefon-svindlere er set før, og det eneste råd er vist; ikke at ringe op til dem.
Jeg har en afrikaner der ringer flere gange om måneden på de mest mærkelige tidspunkter... han ringer... når aldrig at tage den eller også smider han/hun på når jeg svarer.. måske de satser på jeg ringer op?
Lasse
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
når nu i er så dygtige... kan i så ik lige fortælle mig hvem dette er eller hvilket land der ringes fra? De ringer ofte sent om natten eller om aftenen..
+299665228
Har søgt efter oplysninger men kunne intet finde...
Det er ski da noget bøvl med de opringninger!
Undrer mig over om de måske tjener penge ved at folk ringer op. Jeg gik engang i en fælle.. fik et brev om at jeg havde vundet en stor præmie og selvom jeg "lugtede" en vis lurvethed bag det ellers meget flotte stemplede brev der var sendt fra London, ringede jeg alligevel op til det nummer der stod jeg skulle ringe til... Det resulterede i at jeg på trods af et meget kort opkald, fik en regning på ca. 600,- for opkaldet!!!
P.... frækt!
Nå, nok om det - det var mange år siden, det var sent og jeg var ung.... yngre så!