Hej nikolai, jeg er muligvis interesseret i og købe et design af dig, men det ville dog være kun psd filen og ikke andet.
Du er sikker i fuld gang med at løse problemet, men du har ikke de rette rettigheder til at udføre funktionen lock_may_be_available(), så man bliver mødt med en fejlmeddelse.
Kunne måske være interesseret. Venter dog lige til din egen side er kørende. Selvom om 599 kan være billigt kan det også være dyrt alt efter dine evner/kvalifikationer.
Er det kun design??
Jeg har allerede en wordpress side med indhold. Dertil har jeg købt "HeadwayThemes" til at styre siden. Så hvis du skal lave nyt design skal det være på denne eksisterende for at Headway stadig virker. Kan det lade sig gøre??
Har envidere netop installeret WP e-Commerce på siden. Det er fra Getshopped. (dog ikke publiceret endnu) Pt. virker det plugin sammen med eksisterende theme. Det skal det gerne blive ved med??
Har du evner/erfaringer med at opsætte en sådan webshop/plugin så den virker med betaling osv. (så vil jeg putte det i opgaven også)
Siden skal desuden opsættes på eget unik domæne i hele skandinavien her i løbet af kort tid. Så skal have kopieret det design/theme jeg har til den tid over på de andre. (og senere i resten af europa)
Så skal muligvis bruge lidt mere end design men måske blot design hvis det er der dine interesser er. Skriv evt. PM hvis du vil vise lidt af dit arbejde eller andre forslag.
For A Fact Strategi og Rådgivning baseret på fakta!
Det er et design der er opsat i wordpress og virker fuldt ud.
Jeg har ydermere ikke kendskab til WP e-Commerce, jeg har ikke den store erfaring i at sætte wordpress shops op desværre.
Mine primære interesser er i design ja.
hvilken design kan du lave bbprss wordpresss plug in , jeg kan forstå ikke wp e-Commerce kunne være dejligt at vide både hvad du kan og hvordan du designer.
priser måske okay eller ikke , men jeg har forstået noget ikke kan og noget andet nok kan
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows