Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få dit eget unikke wordpress design til 599,-

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Som titlen lyder har jeg valgt at tilbyde et unikt wordpress design til 599,-

Grunden til dette er at jeg ønsker at bygge nogle flere referencer op til når jeg skal starte min virksomhed op her senere på året.

Det du får for pengene er:
Et unikt design
Opsat og køreklart til wordpress

- Du skal selv have et webhotel at hoste det på! Dette betyder at webhotel og domæne ikke er med i prisen og ikke kan tilbydes i denne omgang!

Du betaler først når designet er lavet og klart til brug.

Jeg ønsker kun at blive kontaktet pr. SMS eller EMAIL.

Mail: nicolai@nexaweb.dk
SMS: 42 75 97 74

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 20:56

Hej nikolai, jeg er muligvis interesseret i og købe et design af dig, men det ville dog være kun psd filen og ikke andet.

Du er sikker i fuld gang med at løse problemet, men du har ikke de rette rettigheder til at udføre funktionen lock_may_be_available(), så man bliver mødt med en fejlmeddelse.

Tilmeldt 8. Jul 10
Skrevet kl. 21:28

Der må da stadigvæk være nogle der har interesse i dette fantastiske tilbud? :)

- Ja Mathias, min egen side er ikke oppe endnu, den kommer online i løbet af de næste 14 dage.

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 22:06

Hej Nicolairh

Kunne måske være interesseret. Venter dog lige til din egen side er kørende. Selvom om 599 kan være billigt kan det også være dyrt alt efter dine evner/kvalifikationer.

Er det kun design??

• Jeg har allerede en wordpress side med indhold. Dertil har jeg købt "HeadwayThemes" til at styre siden. Så hvis du skal lave nyt design skal det være på denne eksisterende for at Headway stadig virker. Kan det lade sig gøre??
  • Har envidere netop installeret WP e-Commerce på siden. Det er fra Getshopped. (dog ikke publiceret endnu) 
    Pt. virker det plugin sammen med eksisterende theme. Det skal det gerne blive ved med??
  • Har du evner/erfaringer med at opsætte en sådan webshop/plugin så den virker med betaling osv. (så vil jeg putte det i opgaven også) 
  • Siden skal desuden opsættes på eget unik domæne i hele skandinavien her i løbet af kort tid. Så skal have kopieret det design/theme jeg har til den tid over på de andre. (og senere i resten af europa)
Så skal muligvis bruge lidt mere end design men måske blot design hvis det er der dine interesser er.
Skriv evt. PM hvis du vil vise lidt af dit arbejde eller andre forslag. 

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Tilmeldt 8. Jul 10
Skrevet kl. 22:20

Jamen kære aminoer, det er sgu fedt at se folk har interesse!

- Skal vi ikke lige lave tilbuddet endnu bedre?

- Du betaler INTET hvis det ikke er hvad du søgte efter!

Tilmeldt 8. Jul 10
Skrevet kl. 22:22

Det er et design der er opsat i wordpress og virker fuldt ud.

Jeg har ydermere ikke kendskab til WP e-Commerce, jeg har ikke den store erfaring i at sætte wordpress shops op desværre.

Mine primære interesser er i design ja.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:40

nicolairh:

Det er et design der er opsat i wordpress og virker fuldt ud.

Jeg har ydermere ikke kendskab til WP e-Commerce, jeg har ikke den store erfaring i at sætte wordpress shops op desværre.

Mine primære interesser er i design ja.

hvilken design kan du lave bbprss wordpresss plug in , jeg kan forstå ikke wp e-Commerce kunne være dejligt at vide både hvad du kan og hvordan du designer.

priser måske okay eller ikke , men jeg har forstået noget ikke kan og noget andet nok kan

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)