Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil lave et logo til os?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminografikere.

Min kone er selvlært billedkunstner og arbejder med det som sin store hobby. Hun skal nu til at udstille for første gang og vil derfor gerne have lavet et logo samt en lille, enkel hjemmeside. Hjemmesiden har jeg lovet at hjælpe hende med, men logo kan jeg ikke lave. Er der nogle af jer derude bag skærmene, der kunne tænke sig at give et bud på et logo? I så fald vil jeg meget gerne have jeres forslag på email: info@ad-mission.dk 

Hun kan ikke betale det helt vilde for det, men jeg lover jer til gengæld en god omtale og eksponering efterfølgende. Her er hvad vinderen kan se frem til:

1.000 kr + moms
Offentliggørelse af vinderen her på Amino
Omtale i pressemeddelse sendt ud til alle landets media via Presswire

Omtale i nyhed på hendes hjemmeside, når den kommer op at køre.

Jeg kan til de der ønsker at deltage sende hendes navn, fotos af et par af hendes billeder samt foto af kunstneren selv og en beskrivelse af hendes arbejde.

Vi håber at der sidder nogle kreative mennesker derude, som er med på ideen og kan hjælpe os.

På forhånd tak!

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 09:29
Lyder ikke dårligt..

Du bør dog fjerne dit pristilbud..

Jeg ville nødigt lave noget for en underbetaling, som der kan refereres til..
Så kunne kommende kunder pege på hvad jeg arbejde for sidst...

Der skal jo også gerne være plads til at dem som sender et logo kan sige hvad de vil have for det...

Det du egentlig laver er jo en konkurrence. Hvor du tilbyder at offentliggøre vinderen.
Du skal nok også tilbyde at lade være.. Det kunne være en der indsender ville foretrække at være anonym.

Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 09:30
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 10:01
Hej Magni.

Selvfølgelig er det muligt at være anonym, men jeg tænkte, at det ville være en god mulighed for at få noget eksponering og en reference som iværksætter. Om det er underbetalt vil jeg lade op til dig at vurdere. Jeg ved at der er Aminoer herinde der laver logoer til en fast pris på 995 kr og det er tidligere blevet omtalt at man kan købe det endnu billigere i USA.

Men jeg giver folk en mulighed for at byde ind og vil de ikke det er det helt ok med mig. Viseværten og flere andre har tidligere gjort det samme hvor præmien har været en bog, et krus eller i sidste ende bare fornøjelsen...Vil man ikke tage imod præmien er det selvfølgelig helt op til én selv

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 10:07
Jeg glemte i øvrigt lige at sige at vi tager imod forslag frem til og med på lørdag den 24. marts

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 11:10
Men du må nok hellere sende mig nogle billeder osv. Ellers har jeg ikke meget at gå ud fra

Mvh Morten

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 11:20
Hej Morten.

Jeg laver nogle stikord og sender et par fotos til dig (og jer andre, der allerede har henvendt sig) og sender det i aften, når jeg kommer hjem fra kontoret...

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 20. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 13:16
Hej med dig..

Jamen jeg synes bestemt du skal kigge lidt på http://85.freebb.com/rek/ . Der er måske nogen der kan hjælpe dig.. Du kan ihvertfald selv skrive der hvad du ønsker og se hvor mange der melder sig!

Sådaaaaan

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 11:37
Hej alle.

Tak for de henvendelser, der har været pt.

Husk at det er idag lørdag inden midnat at jeg skal have jeres forslag, hvis I vil deltage i logokonkurrencen :-)

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)