Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forskellen på webintegrator og multimediedesigner?

Side 11 ud af 12 (112 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

okay, det indlæg blev vidst lidt ulæseligt, glemte helt afsnit.. håber i kan læse det alligevel ;)

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:54

Hej Wi

Så du har ingen viden, erfaring eller lign., som kunne bidrag til emnet ? Fair nok, så er der jo heller ikke den store grund til at du debattere videre!

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 18:59

Wi:

Okay fair nok.

Hvad er en avanceret side som du mener en web-integrator IKKE ville kunne lave. Med det mener jeg naturligvis indenfor rammerne html, css, php, mysql og javascript.

Det er blot for at få en forståelse af hvor i står, når i siger ubrugeligt, dumt, spild af liv, etc. etc.

Jamen det er når der kommer lidt mere forretnings logik ind over.
Jeg har tidligere været ansat i en virksomhed for hjemmesiden er forrentningen.
Der sad uddannede programmører til at kode hjemmesiden op imod et andet backend system. (Det skal så sige at sproget var java og ikke php eller .net)
Men grunden til dette var at der var nogle temmelig avanceret ting der skulle tages højde for.
Både i programmeringen og logikken der skulle f.eks. håndtere et køb.

Jeg siger ikke at en webintegrator er spild af tid. Men det skal være basis indgangen til noget mere i følge min mening. :-) 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:01
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:

Hej Wi

Så du har ingen viden, erfaring eller lign., som kunne bidrag til emnet ? Fair nok, så er der jo heller ikke den store grund til at du debattere videre!

Surprise - endnu et ubrugeligt indlæg fra en arrogant opmærksomhedssøgende mand, hvis eneste formål åbenlyst er at provokere sig frem til reaktioner.

That's it,

Out!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:03

Hej Rasmus

Din entre her i tråden, var at kalde mig en arrogant stodder! Så du må undskylde at jeg har svært ved at tage det alvorligt når du mener at jeg ikke må komme med nogle antagelser om dig eller bekymre mig for din fremtid.

Det er skægt at du sammenligner med folkeskolen, og tror at det handler om at være efter nogen. Det er overhovedet ikke det som det handler om for mig. Det handler om at få så mange så muligt til at tage gode it-uddannelser, som de kan bruge til at starte selv, arbejde for mig eller andre. Så vi kan konkurrerer på viden i fremtiden!

Men i din verden, er det her nok sådan en æhh-bææ ting, der handler om hvem der er efter hvem. Det er nok også grunden til at jeg ikke føler noget tab hvis du ikke skriver flere indlæg i tråden.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:06

Wi:

Surprise - endnu et ubrugeligt indlæg fra en arrogant opmærksomhedssøgende mand, hvis eneste formål åbenlyst er at provokere sig frem til reaktioner.

Jeg det er faktisk rigtigt nok set! Jeg har selv delt mine erfaringer og min baggrund, og synes egentligt det ville klæde dig at følge trop!

Men det lader ikke til at du har nogen som helst interesse i at smide anonymitetens slør!

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 19:09
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:

Hej Rasmus

Din entre her i tråden, var at kalde mig en arrogant stodder! Så du må undskylde at jeg har svært ved at tage det alvorligt når du mener at jeg ikke må komme med nogle antagelser om dig eller bekymre mig for din fremtid.

Det er skægt at du sammenligner med folkeskolen, og tror at det handler om at være efter nogen. Det er overhovedet ikke det som det handler om for mig. Det handler om at få så mange så muligt til at tage gode it-uddannelser, som de kan bruge til at starte selv, arbejde for mig eller andre. Så vi kan konkurrerer på viden i fremtiden!

Men i din verden, er det her nok sådan en æhh-bææ ting, der handler om hvem der er efter hvem. Det er nok også grunden til at jeg ikke føler noget tab hvis du ikke skriver flere indlæg i tråden.

Ja det er fint, du får det sidste ord...;-)

Dbh. Rasmus

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:18

Martin Arendtsen:

Wi:
Det du siger er at HTML, CSS, PHP og MySQL ikke er værd at lære - fordi hvis man lære det!! Så er man godt nok ude og skide, og har spildt sit liv hele perioden igennem.

Det tror jeg faktisk ikke han gør. Tager jeg fejl så korrigere mig endelig.
Men det jeg tror Lundsby siger er at man skal passe på med at at når man har lært HTML, CSS, PHP og MySQL så kan man bare lave hjemmesider.

Hej Martin

Det er lidt rigtigt det du skriver, det er rækkefølgen som jeg synes er forkert, det giver ikke mening kende et par teknologier, hvis man ikke ved hvad der skal programmeres.

Så f.eks. en basal forståelse for analyse og design, er forudsætninger for at kunne begynde at kode på et noglelunde niveau.

Det er det der er galt i stedet for at lærer de grundlæggende principper, så lærer man bare den seneste mode lune og så er man busted når moden skifter. Og moden skifter altid.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:22

Nu er det måske blevet lidt væk, i alle de mere farverige indlæg.

Men det er vigtigt for mig at pointerer, at det er uddannelsen jeg har noget imod, og ikke dem der tager den.

Faktisk er min hovedpåstand jo netop at de fortjener bedre!

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:41

Kan vi ikke bede om en låsning eller lign af dette emne... Det er uddebatteret, og der er ingen der finder en løsning som alle kan accepterer.

Personen der startede emnet har fået svar på sit spørgsmål, og diskussionen er nu drejet over i noget helt tredje...

/På forhånd tak..

Side 11 ud af 12 (112 indlæg)