Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken katagorier?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer...

Som sagt er jeg ved at opstarte Industribasen.dk som vil være en side for industrien hvor man vil have mulighed for at sætte nye og brugte ting til salg.

Jeg er så her blevet i tvivl hvilken områder som man skal kunne søge i blandt

De katagorier jeg har lige pt er:

Transport

(lastbil, varevogn, gaffeltrucks, osv)

Konstruktion

(Gravemaskiner, cementmaskiner, containere, trailere osv)

Industri

(industrimaskiner, værktøj, kompressere/generator osv)

Landbrug

(traktore, mejetærskere, ladvogne, gylleudstyr osv)

Jeg har tænkt mig at lave endnu 2 katagorier med lager/kontor inventar og gartneri

Har i nogen katagorier som kunne være interessante gerne et erhverv med mange forskellige produkter/maskiner indenfor industrien.

Håber i kan hjælpe.

mvh

Morten

Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 10:35
hej Aminoer.

Er der slet ikke nogen der kan hjælpe med flere katagorier som man burde kunne søge efter på Industribasen.dk?

mvh

Morten

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:52
jeg synes faktisk at de egne forslag er meget rammende...

Men hvilke maskiner bruger man indenfor gartneri branchen ?

Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 11:16
Hej Brian.

ja godt spørgsmål

Det er også en katagori som jeg skal have undersøgt mere i dybten. Men de må have forskellige så maskiner og måske kunne man lave en underkatagori der hed drivhus glas. ja det er enlig brugeren der kommer til at sætte det til salg som vedkommende gerne vil have solgt. Men jeg havde tænkt mig måske at lave en katagori der hed auto branchen der her de jo auto lifte, værkstøj, osv men den skal jeg også lige have undersøgt mere.

Det er planen at industriBasen.dk skal være en side som dækker de største områder indefor industrien.

mvh

Morten

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:18
Så kunne autobranchen og håndværksbranchen være gode muligheder.

Under håndværk, kunne der også sælges betonblandere og andre maskiner til byggebrancher

EDIT: den kategori har du jo egentlig via konstruktion.

Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 11:31
jeg har faktisk 2 katagorier som jeg ikke kan finde ud af hvad jeg skal kalde så det lyder ordenligt

lige nu hedder den ene katagori Konstruktion men burde man kalde den entreprenør?

Den anden katagori indeholder lifte, gaffeltrucks altså maskiner der løfter. Den katagori har jeg kaldt materiele håndtering men er det godt nok eller findes der et bedre ord for det?

mvh

Morten

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:46
mener fagordet hedder "Materiel" - saxlifte, bomlifte etc etc etc.

Hvad med Skov & have istedet for gartner - Plæneklipper, Hækklipper, bobcat, kædesave, træ-kapningsudstyr OSV OSV.. ;-)

Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 11:53
Hej Christian

Den var god den katagori der hedder Skov og have. Der er mange underkatagorier der kunne være gode at have.

Den tager jeg med og ser hvordan det kommer til at gå.

Hvad med en katagori der hedder brugte byggematerialer? under konstruktion/entreprenør

Hvis man nu har lidt stabil grus til overs eller mursten osv. der er sikkert mange der har en masse liggende de ikke

ved hvor de skal sælge.

mvh

Morten

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:05
Jeg tror du ville have godt af - at invitere drengene på et par bajere og lave en gammeldags brainstorm...

Der ville sikkert komme MANGE gode ideer på bordet / papiret.

Det er alletiders partystarter for iværksættere ;-)
Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 12:11
hehe den var go Christian.

Bare lige komme med 5-6 kasser guld øl så skal de nok få munden på geled.

Men jo du har ret der er masser af katagorier at tage fat på. Mit mål med siden er at have 5000 annoncer liggende

på siden om måneden. Det vil sige at det ikke er 5000 der skal indrykke en annonce om måneden da det vil blive muligt ikke kun at indrykke 1 annonce men få adgang til industriBasen.dk et helt år hvor man vil have mulighed for at indrykke alle de annoncer man ønsker.

Så det burde være muligt at have 5000 annoncer på et tidspunkt men om der går 6 måneder eller 2 år vil tiden vise.

mvh

Morten

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)