hej ja tænk at party i privinsen er mere interessant... |
Jeg kan varmt anbefale klovnen Peter Pedal fra Funfactor.dk som er rigtig god til ballondyr.
Dbh
Michael Haahr
hej ja tænk at party i privinsen er mere interessant... |
aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk
Jeg kan varmt anbefale klovnen Peter Pedal fra Funfactor.dk som er rigtig god til ballondyr. Dbh Michael Haahr |
jeg kunne da godt bruge en klovne der optræder til 500 kr på diskoteker mv. Dog ved jeg der er udgifter altid ødelagt CD Vis børnefødselsdag kan du regne med tøjet skal vaske når kommer hjem og en klovne dragt er ikke nem at vaske husk brug det koster penge at få balloner op så hurtigt husk sminke koster tid husk hvordan man optræder med er et planlagt show ting går i stykker hurtigere end du regner med tit, der er jo fest husk alt skal være planlagt fatter faktisk ikke det kan gøres for 7000 kr , men vis du vil det for 500 kr har jeg en god søgeord optimering på også optræde ord og kan let spred mig derover for har jeg da en rimelige markedsføring og kontakter |
Til trådstarter: Har du overvejet at få en prof. ansigtsmaler ud i stedet? Jeg har flere gange hyret dygtige ansigtsmalere og de koster 500 i timen. Børnene er helt tossede med det, og en dygtig ansigtsmaler kan slet ikke sammenlignes med, hvad vi andre kan med nogle farver. Og i forhold til pris-diskussionen, så handler det vel bare om, hvor meget du respekterer andre faggruppers faglighed. Hvis man ingen respekt har for deres faglighed, mener man ikke, at det kan være så svært - og derfor skal det være billigt. Har man høj respekt for fagligheden, ved man at det er svært - og derfor må det gerne koste mere. Og når du så tænker: "Hvor svært kan det være at puste nogle balloner op og falde på bagen?", så har du lige præcis bevist min pointe. God fornøjelse med fødselsdagen og tillykke med den bette |
Hej med dig :-)
Okay nu gider jeg ikke læse flere af kommentare. men jeg er rent faktis " klovn " Dog uden rød næse , jeg er mere bare street - og jeg tager ud og optræder med trylle show osv. og jeg ville hurtigt kunne finde en som koster 500 kr . ingen problem - men hvis man tager denne model så er det også derefter , der er jo også forskel på hvilken bil man køre i - jeg tager også i det pris leje hvor du syntes det er urimligt og enda mere til.. men det er prisen på go underholdning, kan man stå inde for sine ting hvorfor så ikke tage prisen - jeg har bestemt ikke en dårlig smag når jeg er ude og tager imod pengene, jeg har øvet i 10 år - og man bliver aldrig færdig med sine show.. Jeg syntes du skal booke en klovn til 500 kr og en til 4000 kr og se hvad du får for pengene.. jeg kender også nogle som tager 25000 kr for et show på 45 min , 2 personer - de kommer sikkert også gerne forbi til din datters fødselsdag, Der er jo forskeld på en bøf til 19,95 og et stykke kobe til 1500 du kan tygge med øjenlåget ... |
hej tak for mange kommentarer selv om jeg er uenig emd de fleste...... til Tommy.... det avr da en super ide! Lina |
Jeg er selv entertainer og har levet af det i mere end 20 år. Prisen er meget normal, men det er ens arbejdstider jo ikke. De fleste mennesker har det med at ville holde deres fester i weekenderne, og der er kun mulighed for X antal jobs på en weekend. Mine priser ligger fra kr. 3.000-7.500.- for 30-45 min. Hvis der brug for noget i den prisklasse du søger, så sender jge også gerne ballonmænd ud, der ikke optræder, men laver ballondyr til børn og voksne. Senest havde jeg en ude til DR's firmafest. Det var stor succes med ballondyr til de voksne. Jeg håber at du finder noget til jeres fest. Mvh Lars Lottrup
|
Ballondyr til fødselsdagen! Book en ballonmand til fornuftige priser på www.BallonMand.dk
Allesammen, jeg tror bare hun er en "troll". I hendes Amino profil beskriver hun sig selv som "Provokatør". Behøver jeg sige mere? Mvh David |
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Tjek Bograddesign.dk for mere info!
Michael, du fandt en klovn til 995kr?ja dem har jeg også talt med. Pro´blemet er at priser er fra 1000 kr, på en tirsdag kørsel til stenløse gav de mig en pris på 2600kr/ca 25min uden ballonner! for max 5 børn! HVad hvis der kommer 7 børn, som tilmelder sig i sidste øjebblik?? tror mig jeg vil rigtig gerne have en klovn til min datters fødselsdag, hun elsker cirkus og klovne(er bange for at hun er kommende cirkus tøs)men pt kunne jge ikke finde nogle:(
|
hej kommentar til mIchael, jeg har også fundet de klovne til 1000 problemet er at det er priser fra 1000 kr, dvs med kørsel til på tirsdag til max 5 børn koster det 2300 kr/25 min uden balloner!hvad hvis der kommet flere børn, så stiger prisen! dvs hvis der komemt 7 børn koster det 2700 + ballooner osv! jeg blot ønskede en sjov figur til børne fødselsdag som man er muligt at betale.pt mange ballonmænd er kommet med tilbud om de 1000 kr/30 min, hele 5 styks efter dette debat, men når jeg endeligt har spurgt dem om vi har en aftale så har de svaret de alligevel ikke kan eller så svarer de slet ikke mere,,, så hvor er klovne eller ballonmænd eller nogle andre bliver af? Det kan da ikke være rigtigt at det er ikke en eneste en vil vil sjov for 1000 kr/30 min på en tirsdag aften. Det kan jo være før aftensmad, så klovnene kan smute hjem og nyde sin familie efter og måltiden efter klovneri!
|