Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg lave mit site til en shop??

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg er i syv sind her. Skal jeg lave mit site til en shop. Den oprindelige ide var at lave en lækker siden der skulle skabe en interesse for mine produkter og gerne en interesse, der skulle få kunden til at tage kontakt til mig via email eller tlf. Siden har mellem 60 og 150 besøgende pr. dag. Spørgsmålet er, om nogle af de besøgende forlader siden igen da man ikke kan købe produkterne direkte fra siden.?

Men er mine produkter, ( vielsesringe i den dyre ende) noget man vil købe via internettet ? Vil en shop tager det ekslusive af det?

Siden er forholdsvis ny, der henvender sig 5-6 kunder via email og tlf. om ugen. Vielsesringe er som regel ikke impulskøb, men noget der skal vendes med kærsten, det skal overvejes, det er jo forhåbentligt et valg for de næste mange år.

Siden skal udvides med nogle flere produkter ( øreringe, vedhæng m.m.) og de vil måske være mere anvendelige til en shop. Det vigtige er bare, at siden beholder det indtryk at produkterne IKKE er importeret og masse produceret. Men at de er designet og lavet af mig. Men vil en shop overhovedet passe ind i konceptet.??

Mvh

Kim    

Tilmeldt 16. Feb 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:50
Hej Kim

Jeg har meget svært ved at svare på om folk vil købe dyre vielsesringe via nettet - det tror jeg næsten du er den bedste til at svare på. Nu har jeg aldrig stået i den situation endnu, men jeg ville ikke købe et sådanne produkt over nettet - men skal bestemt ikke udelukke at andre vil.

Det kan sagtens lade sig gøre at lave en eksklusiv shop, som hænger fint sammen med dit øvrige koncept. Og det vil jo helt naturligt åbne op for rigtig mange potientielle kunder, specielt hvis du skaber dig/har et godt navn i branchen hvor kunderne allerede kender kvaliteten af dine produkter, men er meget i tvivl om produktet er holdbart til at sælge over nettet, menmindre du, som du skriver du har planer om, supplere med andre produkter udover vielsesringe.

Ecreo webbureau, webløsninger med CMS
Individuelle e-handels-, intranet- og webløsninger med CMS i Microsoft .NET

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 03:56
WOW!!!

Det er simpelthen nogle vildt lækre ting du har!
Det er da lige før man overvejer at blive gift!

Jeg ved ikke om du kan sælge produkterne via en shop, men som det er nu så mister du i hvert tilfælde de kunder som gerne ville have købt via en shop. Jeg vil dog mene at hvis du gør forsøget så er det vigtigt at du skaber troværdighed omkring dig selv og produktet (din profil på siden er en rigtig god ting).
Der ud over synes jeg det oplagt at hver enkelte produkt får sin helt egen historie. Hvad var tankerne bag netop det sæt vielsesringe som kunden nu har udset sig, hvordan forløb processen fra tanke til færdigt produkt m.m. Det vil skabe en endnu større oplevelse for kunden og gøre produktet endnu mere unikt.
Jeg håber du finder en god løsning g glæde mig til at se hvad der kommer fremover af lækkerier!

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 08:49
Kære Kim!

Du frembringer nogle meget smukke smykker og da nogle af de store som f.eks. Chanti se link gør det, kan du da også. Held og lykke

Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 08:58
Hej Kim,

Virkelig indbydende site!

Når det handler om at købe vielsesringe, tror jeg ikke du kan forvente væsentligt salg fra en netshop, idet de fleste nok vil ønske at prøve ringen på, for at se, hvordan den tager sig ud på hånden. 

Derimod er jeg ikke i tvivl om, at du vil kunne sælge øreringe, vedhæng m.v..

Held og lykke.

Jannie Bak

Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 09:07
Hmm

Kunne du ikke finde en mellemvej?

Hvor man feks gav sin interesse til kende via en art shop interface. Istedet for at gå til kasse så submitter man så sine info, telefon nummer træffetid og produktinteresse.

Derudover tror jeg det kunne være en ide at smide noget præsentation af dit håndværk på. Evt kontakte en der er ok til at fotografere som kom og tog billeder af processen og af dig, mens du arbejder. Hvis man så kunne side og se hvordan materialer bliver til et færdigt smykke, så kunne man også få indtryk af hvor krævende det er, og måske sætte mere pris på det. Desuden ville dette i sig selv fungere godt som dokumentation for at det ikke er import.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 09:32
Stort set alt kan sælges på nettet, der er købere til næsten alting - selv det norske kongeslot!. Det store spørgsmål er, om du også er interesseret i at sælge via nettet...

Men hvis du kaster dig ud i det var det måske værd at overveje at lave shoppen på engelsk eller tysk, da det vil udvide dit marked ganske betragteligt og lade dig komme i kontakt med kunder, du ellers ikke ville se i butikken.

Hvis ellers shoppen laves fornuftigt burde det ikke være noget problem at lade den være på flere sprog end bare dansk.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:34
Jeg har via www.jonsen.dk fået øjnene op for at folk køber de mest mærkelige ting via nettet - og også vielsesringe. Vores udbud er faktisk noget skidt, men der ryger da et sæt eller to over disken om måneden - de ligger dog også i den lidt mere billige ende - røg vist et par til 6.500 igår.

Men måske du skulle overveje at kalde det en ønskeliste i stedet, som så kan sendes til ens udkårne. Eller som magni siger, blot lave en form for Call-To-Action, hvor du opfordre folk til at ligge nogen oplysninger om dem selv.

Problemet er jo også at du er nødt til at fraskrive dig mulighed for returret som jo ellers er noget alle folk kigger efter på nettet, da ringene vel skal graveres. Hvis du gør det, vil jeg anbefale dig at folk kan bestille et "prøvesæt" - hvor der er ringe i en række størrelser, så folk er sikre på de får den rigtig størrelse - samt gøre meget opmærksom på, at størrelsen kan ændres hvis den ikke passer helt - hvis det altså er muligt.

Held & Lykke med projektet.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 10:14
Superfede smykker du har, og billederne af dem er virkeligt gode.

Jeg må give Cygnet ret. Næsten alt kan sælges over nettet, især hvis det er kvalitet.

Køkkenknive kan købes for 250 kr, jeg har kunder der betaler 3.200,- for en i bedre kvalitet.

Det behøver ikke at ødelægge dit koncept at have en shop, men en mulighed er altid at lægge det ud på sit eget website hvis fordelene opvejer ulemperne.

Mht. til at finde den rigtige ringstørrelse (der jo er super væsentligt for dig), har jeg fundet følgende to links med gadgets til det. Særligt smart finder jeg den lille kabelstrip man sætter på fingeren og strammer til. Du skulle nok kunne få den ned i en pris hvor du kan forære den væk.

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 10:54
Som de andre siger så er det en flot side!

Jeg er også enig at du kunne lave en slags købsprocess hvor kunden kan træffe nogle forskellige valg som er mulige således de bliver ledt gennem en process og har en følelse af at de bestemmer noget omkring design, prisklasse, antal diamanter etc. etc. og så kan den vise nogle eksempler med pris eksempler og de kan afgive en intresse sidst. Jeg synes ikke sådanne specielle produkter passer i en standard shop.

Der er jo som min. noget med størrelser som skal være helt perfekt ved sådanne køb.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)