Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor til et lille lille firma der bruger e-conomic

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey

Mit navn er Riccardo og det er min første besked på Amino. Jeg håber at I kan hjælpe mig.

Jeg har, ved siden  at min arbejde, et lille enkeltmand firma som importerer kvalitetsmadvarer fra Italien.

Jeg bruger e-conomic til bogføring.

Men jeg har stadivæk brug for en revisor som kan  kigge mig over skulder og ogsa give mig gode råder om fradrag... osv..

Jeg er Baseret i København og som sagt er firmaet lille og nyt så derfor kan jeg ikke bruge en  formue på det

Tak for Hjælpen

------------------------------------
Riccardo
Adragna

Il
Siciliano

Mere end
Mad...

+45
50514791

info@ilsiciliano.dk

www.ilsiciliano.dk

------------------------------------

Vi
bringer nydelsen og kulturen fra de italienske
kvalitetsmadvarer  til
de danske hjem
.

Fra Ålborg
Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 07:12
Hej

Jeg bruger www.finn-kronborg-revision.dk han er super billig i forhold til andre jeg har ca 15 posteringer om md det giver jeg 1000 inkl moms pr kvartal, og så laver han det hele.

Med Venlig Hilsen Ivan

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 10:42
Hvordan ved du at han er superbillig i forhold til andre revisorer. Har du undersøgt markedet grundigt. Iøvrigt tror jeg da heller ikke din revisor vil bryde sig om at få skudsmålet superbillig. Forhåbentlig er det kvaliteten bag arbejdet og ikke prisen som er afgørende for hvem man bruger og anbefaler.   

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Ålborg
Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:10
Hej Bent.

Til mit behov er han er han super, jeg kan ikke sætte en finger på det han laver. Jeg har flere venner der bruger ham, alle er super tilfredse med ham, og udfra de priser jeg har fra andre steder, er han billig, så jeg kan kun anbefale ham. Så jeg mener han lever et rigtig godt styk arbejde, til en yderst fornuftig pris, men ring til ham, han har en del kunner i hovdestaden i forvejen ( mange af dem på grund af prisen)

Med Venlig Hilsen Og God weekend

Ivan

Tilmeldt 26. Feb 07
Skrevet kl. 18:50
Hej Riccardo

Jeg kan anbefale http://www.bendixrevision.dk/

Han anvender også e-conomic. Og han har vist et tilbud hvor han hjælper dig igang gratis!

Mvh

Claus Pape

Tilmeldt 12. Jan 07
Skrevet kl. 21:59
Tak allesammen for hjalpen

Riccardo

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 00:14

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Fra Aars
Tilmeldt 27. Jan 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:36
Hej Amino-brugere

Jeg har med stor interesse deltaget i debatten på amino i et stykke tid, og fra tid til anden kommer spørgsmålet om anbefaling af revisorer op på Amino. Som statsautoriseret revisor synes jeg på branchens vegne desværre der er alt for stor fokus på at det helst ikke skal koste noget, frem for fokus på kvalitet i arbejdet.

I denne tråd kommer der til Riccardo tre anbefalinger af revisorer, hvor ingen af de tre fungerer som statsautoriserede eller registrerede revisorer (jf. cvr.dk), hvilket medfører at ingen af de tre er omfattet af vor branches regler om lovpligtig kvalitetskontrol, ligesom de heller ikke som udgangspunkt er dækket af en lovpligtig ansvarsforsikring vedrørende udførelsen af deres arbejde. De kan som følge heraf ikke foretage revision af aktie- eller anpartsselskaber.

Når det så herudover sker en - ganske vist velment - anbefaling af Jesper Bendix, der to gange er idømt bøder af branchens disciplinærnævn (se http://www.disciplinaernaevnet.dk/sw27425.asp) for at have handlet i strid med god revisorskik bliver jeg oprigtig bekymret.

Jeg håber, Riccardo, at du finder en god revisor, men jeg vil foreslå at du kigger dig omkring i dit lokalområde og evt. taler med din bank eller andre erhvervsdrivende i dit lokalområde om hvem de kan anbefale. Når du har fundet en mulig revisor, så besøg ham/hende og vurder om prisen, rådgivningen og kemien under ét taler for at anvende ham/hende. Hvis du er i tvivl så opsøg nr. 2 på listen, så du kan vurdere forskellen.

... og spørg lige til om det er en statsautoriseret / registreret revisor, så du er sikker på at de er omfattet af kvalitetskontrol og ansvarsforsikring....

Held og lykke med din virksomhed

Ole

Tilmeldt 26. Feb 07
Skrevet kl. 20:38
Uha - det var nyt for mig.

Det er vigtigt at bruge sin sunde fornuft. Og registrerede og/eller statsautoriserede revisorer er det fornuftigt at benytte.

Vedr. Jesper Bendix har jeg fået ham anbefalet i anden forbindelse - en anbefaling jeg nu følger op på! 

Jeg håber da i øvrigt, at Bendix er blevet klogere. Jeg selv er en erfaring rigere!!

Mvh

Claus P.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 12:47
Dato: 25-03-2007 11:36:11 Forfatter: Ole P.
Hej Amino-brugere

Jeg har med stor interesse deltaget i debatten på amino i et stykke tid, og fra tid til anden kommer spørgsmålet om anbefaling af revisorer op på Amino. Som statsautoriseret revisor synes jeg på branchens vegne desværre der er alt for stor fokus på at det helst ikke skal koste noget, frem for fokus på kvalitet i arbejdet.

I denne tråd kommer der til Riccardo tre anbefalinger af revisorer, hvor ingen af de tre fungerer som statsautoriserede eller registrerede revisorer (jf. cvr.dk), hvilket medfører at ingen af de tre er omfattet af vor branches regler om lovpligtig kvalitetskontrol, ligesom de heller ikke som udgangspunkt er dækket af en lovpligtig ansvarsforsikring vedrørende udførelsen af deres arbejde. De kan som følge heraf ikke foretage revision af aktie- eller anpartsselskaber.Ole

Helt enig - Det var også pointen i mit indlæg - at der er andre mere betydningsfulde parametre end prisen. Men jeg mener så heller ikke at revisorens registrering er afgørende i sig selv. Der findes masser af revisorer der ikke er registrerede eller statsautoriserede revisorer som kan levere et ganske godt stykke arbejde. Titlen gør det ikke alene.

I den forbindelse må man ikke glemme at der er mange registrerede revisorer som har fået deres bestalling "foræret". Det er ikke mere end ca. 15 år siden at der blev indført reelle uddannelseskrav til denne gruppe. 

Der er næppe nogle revisorer m.v. i dette land som vil drive aktiv virksomheden uden en ansvarsforsikring, uanset om den er lovpligtig eller ej, men det er selvfølgelig noget man skal undersøge.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)