Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulighed for gratis reklame vedr. jeres hjemmeside

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld for dumt spørgsmål, men er dette ikke DC (dublicate content)?

Hjemmesiden findes på eget domæne samt på et sub-domæne. Men der er måske sat noget op i robot.txt om at sub-domænet ikke skal indexeres i søgemaskinerne - men så forstår jeg ikke formålet med det..

Ja jeg mangler lidt forståelse af den udbudte løsning :)

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 09:36

Du burde på ingen måde blive fundet i google som duplicate content.

Hvis du kigger i sourcecode på de forskellige sider, så er det ikke selve html koderne jeg lægger ud men en simpel frame. se herunder for eksempel:

<iframe src ="http://dinhjemmeside.dk/" border="0" scrolling="No"></iframe>

Hvis jeg har fejl må du endelig skrive, men det er sådan jeg og en del jeg har spurgt opfangede det :)

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 09:42

Jeg har i øvrigt lagt de forskellige der har spurgt ud. kig gerne lige om det er iorden: http://stokerdesign.dk/partnere/oversigtoverpartnere.php

Mvh, Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 09:58

Jeg kunne da meget godt tænke mig på www.matiaskorn.dk - men som du kan se så er der ikke ligefrem noget og reklamere for, men meget snarest, kommer der en hjemmeside op og køre og så kan jeg skrive en pb omkring det igen:) ? takker mange gange

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 10:15

Hej Jonathan

Tak for svar. Jeg har fundet lidt på nettet og det bakker din forklaring 100 % op :)

Så blev jeg da lidt klogere.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 12:31

Matias Korn - matiaskorn.dk:
Jeg kunne da meget godt tænke mig på www.matiaskorn.dk - men som du kan se så er der ikke ligefrem noget og reklamere for, men meget snarest, kommer der en hjemmeside op og køre og så kan jeg skrive en pb omkring det igen:) ? takker mange gange

Den kan bare blive lagt ud nu :)

Hvis du gider og gå ind på dette link og lige udfylde nogle af detaljerne. Du kan godt nøjes med bare at skrive din hjemmeside's URL, eller hvis du har et logo osv.

Og det er også til evt. andre der gerne vil ind og lægge. Brug det link eftersom det gør mit arbejde meget mindre :D

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 17:03

Det er desværre ikke muligt at blive lagt gratis ud længere. Selvfølgelig forbliver de der allerede har fået deres hjemmeside lagt ud :)

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 21:34

Til jer der er blevet skrevet op på min hjemmeside:

E-sorensen.dk

Stripdanmark.dk

Nordicadmedia.dk

Bele.dk

Namoffers.dk

Jeg vil gerne beholde jer på min hjemmeside, men der skal en beskrivelse af jeres side på, ellers bliver de fjernet :)

Hvis i sender en kort beskrivelse som enten Tjeap eller Billig-exstension har gjordt så vil jeg med glæde lægge jer ud.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 21:37

Min email er: Jonathanstoker@stokerdesign.dk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)