Hjemmesiden findes på eget domæne samt på et sub-domæne. Men der er måske sat noget op i robot.txt om at sub-domænet ikke skal indexeres i søgemaskinerne - men så forstår jeg ikke formålet med det..
Ja jeg mangler lidt forståelse af den udbudte løsning :)
Jeg kunne da meget godt tænke mig på www.matiaskorn.dk - men som du kan se så er der ikke ligefrem noget og reklamere for, men meget snarest, kommer der en hjemmeside op og køre og så kan jeg skrive en pb omkring det igen:) ? takker mange gange
Jeg kunne da meget godt tænke mig på www.matiaskorn.dk - men som du kan se så er der ikke ligefrem noget og reklamere for, men meget snarest, kommer der en hjemmeside op og køre og så kan jeg skrive en pb omkring det igen:) ? takker mange gange
Den kan bare blive lagt ud nu :)
Hvis du gider og gå ind på dette link og lige udfylde nogle af detaljerne. Du kan godt nøjes med bare at skrive din hjemmeside's URL, eller hvis du har et logo osv.
Og det er også til evt. andre der gerne vil ind og lægge. Brug det link eftersom det gør mit arbejde meget mindre :D
Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu