Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Papiruld

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg isolerer med papiruld, og vil gerne tilbyde Amino''er efterisolering af lofter samt hulmur til meget fornuftige priser. 

Kasper Ejersbo

Ejersbo Byg

23808777

Fra Gjerlev
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:33
Hej Kasper

om ikke andet må du da meget gerne referere til mig.

har isoleret vores beboelse med papiruld, det er godt, nemt og ikke mindst yderst støjdæmpende.

jeg kan kun anbefale det

MBC
Tilmeldt 31. Jan 07
Skrevet kl. 22:01
Jamen jeg synes også det er et rigtig godt produkt. Netop virkelig gode lydmæssige egenskaber, dejligt at arbejde med, forholdsvis billigt, og selvfølgelig miljømæssigt noget bedre end mineraluld.. Det er jo bare gamle aviser der bliver revet i småstykker, behandlet med forskellige salte så det ikke kan brænde, og så der ikke går skadedyr i det. Se evt. www.papiruld.dk, og husk så at ring til mig på 23808777!
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:24
Hej Kasper,

Har du en hjemmeside, hvor man kan se bjælkehusene ?

Tilmeldt 31. Jan 07
Skrevet kl. 14:12
Pinligt, men nej det har jeg ikke. Er dog på trapperne, så skal nok skrive til dig når den er færdig.

Kan fortælle at jeg selv bor i et, og at det er "rigtige" bjælkehuse vi snakker om.. Altså hele stammer, typisk dansk Douglas. Håndafbarkede og håndtillavede med motorsav. Store dimensioner, dvs ingen indevægge, kun de rå stammer. Jeg var i sin tid med i projektet Friland, hvor jeg byggede det hus jeg bor i nu. Byggeriet blev fulgt af DR, så måske nogen af jer har set mig i fjernsynet..?? Siden blev huset skilt ad og flyttet til Tjærby ved Randers hvor jeg så bor i det nu.

Kasper.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:17
Jeg så godt Friland, men husker bedst ham med muslingeskaller og halm, som isolering...

det var et meget spændende program, men det kom tit på nogle lidt sjove tidspunkter, så har garanteret ikke set alle afsnittene!

Venter spændt på din hjemmeside, imens kan jeg jo lede efter en grund

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)