Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tøjbutikk skal jeg starte når der findes så mange i forvejen?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jun 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe haft et ønske om at starte min egen tøjbutikk online. Jeg har en række kontakter i Asien, men er usikker på hvordan tøjbutikk der er behov for.

Jeg handler personlig en del tøj på tøjeksperten og wagner, men hvordan skal jeg skille mig fra disse store virksomhederne?

Der findes så mange som sælger jeans, shorts og knickers - men hvad er nytt og hipt i dag?

Tager med glæde imod feedback!

Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:08

Hej.  Du skal starte på kommissionsbasis, hvilket vil sige, at du sætter et stativ ind i forretninger og så kommer du med nyt efter  ca. 14 dage og afregner. Godt koncept, så kan du altid udbygge med netsalg. Se annoncen på amino

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 10:19

Nu tror jeg mere spørgsmålet går på, at starte en butik/webshop ikke som sådan, at starte som grossist..

1. og fremmest så er tøjeksperten og wagner 2 sider af samme sag, - det er samme ejerforhold og ser du deres sider, vil du også se, at opsætning og det hele er fuldstændigt det samme, - det er faktisk kun baggrundsfarve og nogle enkelte billeder/bannere der er til forskel.. (hvordan de omgået DC prob. - eller google bare ikke har opdaget det endnu, er en anden sag..;-)))

Men ja - vil du starte noget - skal du skille dig ud fra mængden.. hvorfor skal man handle hos dig? - Det er jo netop det der er essensen af det hele.. Har du et bedre produktkendskab, - kan vejlede kunderne bedre end de andre, - kan du tilbyde en bedre service, - eller kan du finde nicheprodukter / andre produkter end det der ellers bliver tilbudt og som der er efterspørgsel efter.. - Jamen så har du helt sikkert en chance..

Såhh - det du spørger efter, er vel i bund og grund det vi alle et eller andet sted går og leder efter..;-)

Held og lykke:D

vh/ Ulrik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)