Jeg er glad for at idag kunne annoncere vores nyeste tiltag, nemlig Megahost Full Service , et tiltag, der gør du let og elegant kan købe et webhotel og så flytter vi gratis fra din nuværende udbyder over til os. Vi flytter alle filer, mails, databaser, alt hvad du måtte have! se mere her:
Det er altså virkeligt et super godt tilbud! Rigtigt mange kunder kunne spare mange penge, megen tid osv ved at benytte den slags flytteservice, når de skifter udbydere.
Jeg håber I får succes med det!
Mvh Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Jeg er glad for at idag kunne annoncere vores nyeste tiltag, nemlig Megahost Full Service , et tiltag, der gør du let og elegant kan købe et webhotel og så flytter vi gratis fra din nuværende udbyder over til os. Vi flytter alle filer, mails, databaser, alt hvad du måtte have! se mere her:
Jeg overvejer kraftigt at benytte det tilbud. Jeg har længe ville flytte fra surftown, men hvordan er megahost vs. surftown, nogen der har erfaringer den vej rundt?
Jeg har aldrig selv benyttet SurfTown, men har benyttet mig af adskillige andre hostingudbydere igennem tiden, og kan kun sige at jeg ikke har været mere tilfreds end jeg er nu.