Fandens hvor er i kloge ;) Jeg vil lave en prissammenligningsside over produkter. - Derfor skal jeg have mulighed for hurtigt at kunne ændre priser m.m. Lige nu er siden bygget op med naturlig header, body, footer. og left content, center content, right content. I mit center content skal der laves forskellige sider med forskellige produkter, så det vil være manuelt arbejde iht. produkt, pris o. lign. I mine contents på siderne er der bannere som skal kunne skiftes ud, og derfor bruger jeg lige nu php include til dem. Dog kan jeg ikke bruge dem da jeg også lavede øvrige mapper. Det ville derfor være rigtig fedt, hvis jeg kunne lave den optimale løsning. laankontanter.dk er en af mine sider, som er bygget op på samme måde. |
Mikkel Mikjær Christensen:Jeg ved ikke hvad du mener med at "overvåge" flere sider ... men det er ihvertfald under alle omstændigheder forkert at bruge det til trådstarters problemstilling, 100% endda. At dømme på din signatur burde du vide dette.
Jeg læste lige trådstarteres indlæg igennem en 3-4 gange, og tror jeg misforstod behovet... Jeg så bare sætningen: Jeg har derfor lavet php include sider, så jeg kan administrere alle sider, via én side.
Hvis man blot ønsker at se/administrere flere sider på en side, er der intet problem i at lave det i iframes. Der er ingen grund til at gå over åen efter vand alt for mange gange.