Kære Amino'er Pris og kvalitet hænger ikke altid sammen ... for kun 600 kr. + moms får du et 6-timers kursus i de grundlæggende regnskabsbegreber. Lær alt om alle regnskabsbegreberne, bl.a. resultatopgørelse, balance, aktiver, passiver, moms, lønsumsafgift, afstemninger og "hvorfor er det lige at indtægter står med minus foran?" og meget meget mere. Kurset holdes nu på lørdag den 25. juni, kl. 10-16. Kurset varer 6 timer (inkl. frokost) og afholdes i centrum af København. Normal pris er 800 kr. + moms, men hvis du skriver dit Amino-navn i din bestilling får du kurset til 600 kr. + moms. Der er max 10 deltagere på holdet. Jeg har med vilje valgt at der ikke skal flere deltagere på holdene, for min erfaring er at på små hold får alle mulighed for at få svar på deres spørgsmål. Brug 6 timer og 600 kr. + moms ... og kom hjem efter en hyggelig dag, hvor undervisningstempoet tilpasses kursisterne (og ikke omvendt). Du melder dig til kurset på www.1264.dk under fanebladet Kursuskalender (husk at skrive dit Amino-navn). Jeg glæder mig til at se dig på lørdag eller på et af mine andre kurser, Susan :o) |
Billigt regnskabskursus - nu på lørdag!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)