Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal have website i Typo3 - til rimelig pris

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,



Jeg har brug for et website programmeret i Typo3, så jeg selv kan opdatere siden med nye billeder, menupunkter, tekst osv.



Der skal indarbejdes en betalingsenhed til Dankort på siden ligesom der skal bruges Flash. Web designeren skal også være god til det rent grafiske, da jeg ikke er tilfreds med "bare" at have firkantede billeder på sitet, så der skal altså også arbejdes med billeder. Desuden kan jeg nævne, at der er tale om ca. 7-10 undersider samt at der skal laves en bestillingsformular og en skabelon til et nyhedsbrev.



Jeg ved godt at der er store bureauer, der kan klare den slags, men problemet er at jeg ikke har ubegrænsede midler til rådighed.



Nogen der kan den slags eller nogen der kender nogen?

Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Dit behov lyder ikke som noget der er typo3 niveau?

Hvad er din grund til at vælge netop det? Så vidt jeg ved er det en smule krævende af brugeren, man skal have ret godt tjek på CMS. Det har tilgengæld den fordel at det er OpSovs, og at det snart har alle slags plugins tilgængeligt.

Dit behov lyder mere som noget af det mindre, som jeg har bemærket der er rigtigt mange herinde som er wiz til?



Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 19-03-2007 13:22:13
Forfatter: magni
Dit behov lyder ikke som noget der er typo3 niveau?

Hvad mener du med Typo3-niveau?
Jeg arbejder selv i Typo3 og har endnu ikke oplevet at en webside har været for "lille" til Typo3.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Typo3 er bare ikke det letteste at arbejde med, hvis man ikke er rimeligt øvet.

Det er en indrømmelse som udvikleren selv sagde på linux forum et par år tilbage.

Hvis man vælger typo3 bør det primært være pga dets gode funktioner og udviklingsmuligheder, samt den store vidensbase grundet de mange brugere.

Hvis man skal bruge et mindre site og selv vil styre det, så er der simplere og bedre løsninger.

Det er ihvertfald hvad de CMS folk jeg kender har sagt.

Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg må indrømme atjeg ikke har den store viden inden for dette område, men jeg er blevet anbefalet Typo3 af et par stykker, når jeg har fortalt dem om mine behov. Det skal siges, at jeg håber at der med tiden bliver basis for at udvide, så brugerne kan tegne medlemsskab m.m. Derfor vil jeg gerne starte med et program der er fremtidssikret.

 

Det er vel lidt besværligt (og dyrt) at skifte program/system?

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har sendt dig en PM.

Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Min umiddelbare holdning er at man skal købe sig til ting man ikke selv kan eller gider.

Hvis du har planer om at have en person fast til at tage sig af hjemmesiden, evt en ansat, så klart du skal vælge noget fremtidssikret og hvor du kan have fuld indflydelse, men hvis du ikke skal styre det selv, så ville jeg klart vælge udfra hvilken udbyder af service jeg valgte. Der er mange gode folk, som har deres egne små CMS systemer, og som har masser af funktioner implementeret allerede. Nogen vil sikker sig der så er risiko hvis man skifter, og det er også korrekt. Mange der laver hjemmesider laver jo så heldigvis deres ting på CMS som typo3, men jeg ville ikke vælge udbyder af servicn udfra CMSet. Ihvertfald vil jeg vægte andre ting langt højere.



Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 19-03-2007 14:15:47
Forfatter: magni
Typo3 er bare ikke det letteste at arbejde med, hvis man ikke er rimeligt øvet.
Det er en indrømmelse som udvikleren selv sagde på linux forum et par år tilbage.


Det er korrekt at mange nybegyndere indenfor webudvikling måske vil have svært ved at gennemskue Typo3. Men jeg går heller ikke fra at Stefan vil ønsker sit websted udviklet af en sådan?
Samtidig findes der også mange mindre virksomheder med fair priser som benytter Typo3, ligesom der også findes flere større bureauer som benytter Typo3.

Dato: 19-03-2007 14:15:47
Forfatter: magni Hvis man skal bruge et mindre site og selv vil styre det, så er der simplere og bedre løsninger.
Det er ihvertfald hvad de CMS folk jeg kender har sagt.

Det er jeg ikke enig i. For udviklere som kender Typo3 er det virkelig nemt at sætte et lille simpelt websted op.
Hvad mener du med at det er simplere og bedre løsninger hvis man selv vil styre det? Det kan man vel i alle CMS''er?

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 19-03-2007 14:27:49
Forfatter: EOD
Jeg må indrømme atjeg ikke har den store viden inden for dette område, men jeg er blevet anbefalet Typo3 af et par stykker, når jeg har fortalt dem om mine behov. Det skal siges, at jeg håber at der med tiden bliver basis for at udvide, så brugerne kan tegne medlemsskab m.m. Derfor vil jeg gerne starte med et program der er fremtidssikret.


Det er vel lidt besværligt (og dyrt) at skifte program/system?


Jeg vil også bakke op om denne anbefaling. Der findes en del gode CMS''er, men jeg mener helt sikkert at Typo3 er i den bedre ende.
Og ja, det vil være besværligt og dyrt at skifte system senere. Så hold dig til et system der er brugt og udviklet af mange fra start. Lige som Typo3

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Men for lige at komme tilbage til dit oprindelige spørgsmål, så kan du finde Typo3-bureauer her:
http://typo3.com/Consultancies.1248.0.html
Dette er dog kun de lidt større bureauer der er listet her.

Så umiddelbart vil jeg anbefale dig at lave en søgning på Google (på dansk) på "Typo3", "Typo3 bureau" eller ligende.
Jeg kan desuden anbefale en virksomhed, som har kontor i samme bygning som mig: www.designwerk.dk. De har lige skiftet til Typo3 og er så vidt jeg ved også rimelig fair med priserne.

Du skriver at "der skal indarbejdes en betalingsenhed til Dankort på siden ligesom der skal bruge Flash". Hvad mener du med dette?

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)