Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til økonomisk rådgivningsfirma målrettet SMV’er

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter et par år som uvildig økonomisk rådgiver søger jeg nu en partner der vil være med til at starte et økonomisk rådgivningsfirma målrettet små og mellemstore virksomheder (SMV).

Min egen baggrund er Cand. Merc. fra CBS, et par år som forretningsudvikler i det private og siden 2008 uvildig privatøkonomisk rådgiver, med tilladelse til investeringsrådgivning fra Finanstilsynet.

Jeg er i midten af 30´erne, gift og håber at få børn i den nærmeste fremtid.

Min eksisterende virksomhed driver jeg stadigvæk med succes, men jeg ønsker at dreje mit fokus mere i retning af økonomisk rådgivning af små og mellemstore virksomheder. I den forbindelse er jeg ved at ansætte en medarbejder i mit eksisterende firma, som vil kunne skabe en indtægtsbase for det nye projekt i en opstartsfase, uden at det vil kræve specielt mange ressourcer fremadrettet.

Jeg har allerede et par kunder i kategorien for små og mellemstore virksomheder, og oplever at jeg kan skabe stor værdi for disse både på kort og lang sigt. Dette gælder både i forhold til økonomistyring/struktur, finansieringsvilkår, omkostningsminimering, økonomisk sparring og optimering generelt. Kort sagt er der rigtig mange der er dygtige til at lave det de laver, men ikke altid har fokus på den økonomiske side af sagen.

Jeg har en god ide om konceptet på plads allerede, og hovedindtægtskilden er konsulenttimer evt. i abonnementsform. Er dog meget åben for sparing og ideer til forretningsmodel mv.

Yderligere vil der som modellen er tænkt nu, være en indtægtskilde fra samarbejde med revisorer og bogholdere.

Ambitionen er at skabe en solid kundebase, og evt. en forretningsmodel som kan sælges som franchise eller med frasalg som mål på sigt.  Jeg har klare vækstambitioner, og ser særdeles gode muligheder for at disse kan nås ved hårdt arbejde og et dynamisk ledelsesteam.

Jeg søger derfor en partner med baggrund i den finansielle industri og med en drøm om (eller allerede etableret) som iværksætter. Det kan være du er revisor, bankuddannet, eller har anden erfaring med økonomisk rådgivning af virksomheder. Du skal være glad for kundekontakt, og kunne lide ”at producere” i hvert fald de første par år. Din alder er ikke så vigtig så længe kemien mellem os er til stede. Du skal brænde for ideen og selvsagt være indstillet på at arbejde længere end 8-16, men dog så det er foreneligt med et familieliv.

Udover indskud til ApS er der ikke de store kapitalkrav, om end der ikke kan forventes den helt store lønudbetaling det første år.

Jeg forestiller mig en måneds udviklingsarbejde, hvor vi med afsæt i mine ideer for gjort modellen klar til lancering, og i samme periode testet vores samarbejde inden vi i fællesskab danner et fælles ApS, og får skudt projektet i gang

Er du interesseret foreslår jeg at du sender mig dit nummer eller e-mail, så vi kan tage en indledende snak inden et evt. møde. Glæder mig til at høre fra dig.

Fra København
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:24

Hej

Det lyder som et spændende projekt det du er i gang med og ønsker gerne høre lidt mere omkring det.

Økonomisk rådgivning i kombination med regnskab udarbejdelse samt skatte mæssige assistance kunne give kunderne en større værdiskabelse og dermed større indtjenings potentiale. Derfor kunne det godt være en god ide at samarbejde

Lidt om mig selv:

Jeg er uddannet revisor, har 5-6 års erfaring som revisor og har en cand. merc. aud. baggrund.

Jeg arbejder som revisor, men ønsker gerne at etablere en større virksomhed.

Jeg har pt. en mindre virksomhed, hvor der laves bogholderi og andre administrative opgaver for små og mellemstore virksomheder samt ydes skattemæssige assistance i forhold til selvangivelse for enkeltmandvirksomhed samt selskaber.

Kunde portefølje består af enkeltmandsvirksomheder i virksomhedsskatteordning samt ApS selskaber.

Jeg søger en partner, som er på samme niveau erfaringsmæssigt og har masser gå på mod og har lyst til opbygge en virksomhed sammen.

Du er velkommen til kotakte mig på regnskab@rs-regnskab.dk hvis du er interesseret

Med Venlig Hilsen

Raheel ALi

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 21:06

Hvor i landet holder du til?

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 21:08

Ups - fandt selv svaret :-)

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:12

Hej,

Er dette stadig aktuelt?

Mvh

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)