Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges til import af mobiltelefon (iPhone killer)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen herinde, som har erfaring med import af elektronik fra Asien, og som evt. har lyst til et samarbejde?

Jeg har fået sat mig selv i stilling til at blive importør af en mobiltelefon, som er flere kaldes en <b>iPhone killer</b>. Gennem de sidste 3-4 uger har jeg haft en tæt korrespondence med producenten af denne telefon, som kommer på markedet omkring september.

Det jeg søger er et firma med erfaring med import og distribution af forbrugselektronik fra Asien (Taiwan). Jeg har allerede begyndt "en vis form for" markedsføring og har 250 tilmeldt mit nyhedsbrev, som vedrører dette produkt.

Hvordan samarbejdet skal udformes? Det kan vi snakke om.

Kontakt mig for yderligere oplysninger.

Jeg ser frem til at høre fra dig/Jer.

De bedste hilsner

Martin
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 00:27
Hvad med at kontakte DanTalk, de er jo distributør og meget store.
Tilmeldt 18. Mar 07
Skrevet kl. 00:35
Ja, det kunne være en mulighed. Måske skulle man lige tage en snak med dem.

Det kan dog også være, at de er "for store" til et ville samarbejde :-).

Tak for det.

Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 00:44
Det er jo lidt et sært marked for hvis du ikke har en af de store spillere i ryggen, så når du jo ikke langt.
I virkeligheden skal telefonselskaberne jo også i spil.

Tilmeldt 18. Mar 07
Skrevet kl. 08:51
Enig, det er et sært marked, men hvis du har et godt produkt, så findes der også et marked for det. Det er klart, at der skal diskuteres strategi mv.

Men hvis man siger det ikke kan lade sig gøre, så får man ret med 100% sikker.

Hvis man siger det kan lade sig gøre, så er der ofte en stor chanche for at man faktisk får ret.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:27
Er DanTalk ikke forhandler? Det kan selvfølgelig være fint nok.

Prøv Dangaard?

Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 14:45
Det var Dangaard jeg oprindeligt tænkte på :)

DanTalk er bare en forhandlerkæde.

Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 22:06
Hvis du fx kontakter Dangaard, så "napper" de det hele...
Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 16:52
Jeg ville nok ørge for at få enerettighederne til Skandinavien eller Europa om muligt. Hvis du ikke får de rettigheder kan du være sikker på at de store importører hustigt skal få opsnappet at der er en ny telefon på markedet. Hvis de går ud og spøtger din leverandør om de kan købe 5000 stk. er det svært for din leverandør at sige nej, så få noget på skrift..

Mvh

René

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:17
Eneret for Europa? Det kommer til at koste en kæmpe ordre til fabrikken ude øst på.

Men har du en kontrakt allerede på at du har retten til f.eks Danmark, så begynd at arbejde på distributørerne, realistisk set er der Dangaard, Milcom & Comitel. Herefter kan du arbejde på kæderne. Vil en kæde købe din vare og det er et krav at det skal ske gennem Dangaard, er de nok relativ lette at overtale til en handel hos Dangaard.

Mener du at der er fremtid i produktet så kontakt Comitel og fortæl at du har det næste guldkorn men mangler kapital samt viden til at føre det ud i livet. Har du gjort dit hjemme arbejde ordenligt er der en god mulighed for at de hjælper. Men forbered dig ordenligt, de er skarpe og får mange af den slags henvendelser.

Held og lykke.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)