Dato: 05-06-2007 00:56:19 Forfatter: Kenneth K EDIT: Molvins, din side er nede...skal vi virkelig over på ripnro... nu skriver jeg ikke mere :-) E-Pusher - finde et stabilt hotel - ellers koster det kunder ;-)
Martin!
Er der ikke en smart måde (ingen tid, og ingen penge) at lave en slags listedatabase hvor vi kan søge i... fks. stod jeg og manglede en halskæde i dag, men helt ærlig - orker ikke at kigge hele tråden igennem - men vi jo gerne støtte en Amino....
Bare et spørgsmål... (aner ikke hvor meget det kræver)
Jeg tror at du selv er meget velkommen til at gå i gang på amino/wiki med at lave en fin samling, evt med link også en kort beskrivelse. Men det du nævner, med en kopi af kelkoo, pricerunner, *****priser.dk og flere, kun med amino-webshops, tvivler jeg på vil blive en succes. Bliver det en succes, vil det jo faktisk stadig bare være en kopi, da alle jo kan oprette en profil på amino så, med det ene formål at få deres link i databasen ;-)
Her kommer Babadut.dk, der gør hverdagen nemmere for børnefamilier.
Egen import i alt fra mobile toiletsæder, børnewaders, spild-ikke, vælt-ikke kopper, unikke hagesmække, specielle tøj Navnestempler m.m. Det finder du ikke andre steder!
Har lige opdaget denne spændene tråd og skynder mig at tilføje min egen nye webshop: www.angelalund.com som er en Living Design Shop hvor der sælges eksklusive kvalitetsprodukter til bolig, køkken eller dig selv. Du finder produkter af kendte og mindre kendte designere, som har tænkt over hvad de har lavet. Håber I tager godt imod! Venlige aminohilsener
Jamen jeg vil da også gerne bidrage til denne tråd:
CyberComputer
htttp://www.cybercomputer.dk
"Fordi god service aldrig går af mode, sat til salg på på Virksomhedsbørsen, har du kundetække så får du her resten" :-)
Absalon IT
http//www.absalonit.dk
"Et IT nedbrud kan i værste fald koste dig din virksomhed, så få dog taget den backup! Har din virksomhed brug for en dygtig og billig IT konsulent, så kontakt os, opgaver udføres primært i Københavnsområdet"