Har du brug for en hjemmeside? eller skal du have programmeret et projekt el.lign.?
Så kan vi hjælpe.
Vi har programmørere og designere i bangladesh og kan derfor tilbyde dig billigere priser end normalt, men stadig kvalitets arbejde. Er du interesseret, og vil du gerne se nogle referencer og snakke yderligere, kan du kontakte os på PB, så vil vi svare dig hurtigst muligt.
Og med hensyn til priserne afhænger det af projektet.
begge 2 vidste ikke helt færdig efter mine øjne den ene mangler meget , derved nok god ide at færdig gøre en ting ad gangen .
Tænk vis laver total cool sider gennemtænkt får man jo normalt altid plus 5000 kr.
vis ikke super cool jo , så skal man være glad for 300 kr. vis man overhovedet får penge for det for nummer 1 er en perfekt siden og nummer 2 delvis perfekt betyder snart nye hjemmeside igen derved er den billigste dyreste så frem med noget super flot
lav din salgs side super cool og overbevise kunder derigennem det er bedre at tjene det 10 dobbelt eller mere og vente lidt end alt skal gå så stærkt , webmaster skal have god løn men skal også vise de er gode til sit arbejde der er sin egen hjemmeside det vigtigste midle i at overbevise andre iværksættere
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Altså nu ved jeg ikke hvad jeres priser er, men hvis i for en kunde sætter en simpel Wordpress side op for dem, så håber jeg ikke i tager meget for det!
Mvh
Emil
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.