Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idéer fra papirkurven

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra tid til anden kommer vi vel alle sammen i tanker om en god idé, som vi ikke har ekspertisen, tiden, lysten eller produktionsapparatet til at sætte i gang, og jeg tænkte at vi kunne dele dem med hinanden her. 

På den måde kan det jo være, at der er en anden, der kan sætte det i gang eller blive inspireret til at sætte noget lignende i gang, og da vi jo alligevel ikke selv kunne bruge idéen, er der intet at miste på det. 

Jeg vil lægge ud med noget, som jeg i hvert fald aldrig selv har set realiseret: En graffitialarm. Jeg tænker da, at det må være muligt at have en sensor, der kan opfange stofferne i malingen, og derpå tænde noget lys og lave noget lyd, som kan skræmme malerne væk og på sigt få dem til at holde sig fra ens ejendom.

Mon ikke det skulle være muligt at sælge et par stykker til DSB?

jakobhorn.dk/ - Inspiration til kommunikation og marketing for små virksomheder og organisationer.

Tilmeldt 9. Jun 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Jakob,
Har du prøvet at google: graffiti+sensor?

Der findes MANGE løsningsforslag på din idé allerede - også i patentlitteraturen.

Bedste hilsner
Kasper 

Teamleder for Opfinderrådgivningen - www.opfind.nu

Fra København N
Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Jeps, jeg har også adgang til google herfra, men viser du mig ikke lige hvor jeg kan købe en graffitialarm? Det var ikke så meget min geniale opfindelse, som noget jeg opfatter som et hul i markedet, jeg påpegede. 

Mvh

Jakob

jakobhorn.dk/ - Inspiration til kommunikation og marketing for små virksomheder og organisationer.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)