Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartnere

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg søger en (evt. flere samarbejdspartnere) til at tage ansvaret for markedsføring og salg af vores fest og brudetøjskollektion i Danmark.

Tøjet kan ikke blive bedre kvalitetsmæssigt, da vi primært bruger taffta silke.

Designmæssigt, arbejder vi sammen med nogle af asiens mest talentfulde, kommende topdesignere...

Jeg har allerede investeret mange penge og har over 30 modeller, som jeg tror rigtigt meget på. Jeg vil gerne finde en partner som står for kundekontakten, dvs alle typer af salg.

Markedsføring, det vil blandt andet sige, stå for bruchure, katalog, hjemmeside, messing osv. I løbet af et halvt år vil jeg gerne udvide udover Danmarks grænser. Det kan være alt fra Tyskland, England til resten af Skandinavien.

Du skal have erfaring med salg af tøj. Du skal have din egen bil. Du skal være proffesionel og ambitiøs. Du være prænsentabel og flittig. Du skal være selvstændig og omgængelig!

Da jeg allerede har investeret mange penge i projektet, regner jeg med at du investerer i hjemmeside, katalog, bruchure, benzin osv. Alle de udgifter der opstår i forbindelse md salg og markedføring af vores kjoler

Til gengæld får du del i vores projekt og partnerskab og får 50% af alt indkomst.

Vi står for produktionsdelen - du står for salgsdelen. Derfor har du afgørende betydning for projektets succes eller fald.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)