Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Buzz - rette i overskriften?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey kære Aminoer og Amino Support.

En god bekendt af mig - Joel Grøndrup - ejer italienskvinguide.dk

Han har i dag oprettet et indlæg i Amino Buzz, hvor han gerne ville fortælle, at de besøgende / I nu selv kan skrive vinanmeldelser. Tidligere har det kun været Joel og hans forretningspartner, der kunne gøre dette.

Desværre udtrykker hans overskrift ikke dette klart og tydeligt, hvorfor jeg gjorde ham opmærksom på det, men han kan tilsyndeladende ikke ændre overskriften nu? Eller kan han? Er der nogen, der ved, om det er muligt?

PS! Hans overskrift udtrykker, at alle kan læse vinanmeldelser på siden, hvilket man hele tiden har kunne gøre.

Tak for al input!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:09

Beklager, at der pludselig er to tråde. Har ofte problemer med Amino. Efter noget tid, hvor der intet skete, trykkede jeg igen, og nu er der selvfølgelig to tråde. Sad

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:33

Problemet er at folk stemmer på et indlæg og kan man ændre det, så kan man lige pludselig have stemt på noget man ikke kan lide. Så bordet fanger.

De bedste hilsner

Martin

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 02:41

Martin Thorborg:

Problemet er at folk stemmer på et indlæg og kan man ændre det, så kan man lige pludselig have stemt på noget man ikke kan lide. Så bordet fanger.

De bedste hilsner

Martin

Kan jeg naturligvis godt se. Tænker bare, at det ikke er anderledes end de tilfælde, hvor en Amino med 4.0 karma-point kan gå ind og ændre i en overskrift efter, at andre Aminoer har givet 5 stjerner'? Det er vel dybest set det samme?

Dbh

Thomas

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:56

Ja, det er da heller ikke umuligt at "Super brugere" skal have den mulighed.
God ide.

De bedste hilsner

Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)