Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webname Relaunch: IT-support, simpelt hjemmeside arbejde, hvad skal det koste? :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg er lige pt ved at relaunch vores firma website Webname - for lige at få spændt buen lidt, så skal den forbedres i forhold til den sidste.

I sidste version havde vi meget fokus på hosting - men den del er praktisktalt overgået til vores lille nye success MaxiWeb. Så i denne version har vi mere fokus på programmering og de almene konsulent ydelser.

Selvom vi ikke skriver vi levere det, så tror jeg vores mest købte produkt er opsætning af Wordpress blogs, og derfor er det vil på tide at fortælle det på hjemmesiden :)

Og så til mit spørgsmål - tit er mange mindre virksomheder bange for, hvad koster det nu lige at hyre en til at hjælpe mig med at løse et problem på min computer, website eller lign, det plejer som regel at koste 5-10 mails, hvor man beroligere kunden.

Men kunne det gavne at vi begyndt at udbygge en prisliste? Hvad vil få dig til at føle dig tryk, når du skulle handle hos os? Jeg har lavet et eksempel på en prisliste allerede :)

Glæder mig meget til at høre fra dig!

Du må have en fantastisk dag

Dbh Jannik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

uden en prisliste synes jeg siden ligner meste en privat hjemmeide der ikke kan finde ud ad opgaven , jeg klart sætte denne prisliste på siden

kart sættet en kontakt formular på siden lettere at kontakt dig og viser løfte denne opgave

klart sætte krydsformular på siden der svare på de avanceret opgaver , viser du kan løfte en sådan opgave selvfølgelige neden udender hvad udtryk betyder ring op kan blive flere timer opgave , de fleste kan sikkert udfylde den korrekt derved flere opgaver hurtigt og enklet

opdatere gerne siden en uden side står det er nærmeste ikke en uge siden vi åbnet i år 2008 , vi er i år 2011 , derved hvad forstår er det ikke fuldt opdateret på siden noget som helste så denne tekst på asp net siden.

Et logo øverste på siden ville oveni klæde siden super meget og viser vis super godt at kan løfte en opgave med flotte avanceret logoer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)