Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VIDIO... men Hvordan??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg taenker i ojeblikket paa at lave en dansk kopi af YouTube (ved godt andre har gjordt det). Men jeg ved ikke hvordan man for vidio delen lagt ind paa en hjemmside. 

 


jeg er helt paa bar bund, angaaende med at programmere HTML. koder eller hvad der nu skal til for at laegge vidio delen paa siden.


Kender i et program der kan laegge alle muglige slags vidioer ind paa min ikke opstartede site...

paa forhaand tak

Peter

(ps.)   hvad er det bedste/letteste billigste program man kan bruge til at designe hjemmesider??? 

Fra Tommerup
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Ud fra det du skriver og din viden indenfor programmering, vil jeg nok anbefale dig at få et samarbejde med en professionel programmør, som kan hjælpe dig med alt det tekniske. Der kan nok godt findes nogle gode opensource-koder, men skal det være et stører projekt, tror jeg at du får mest ud af at lave dit eget.

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Kommer igen meget an på hvordan du vil have din hjemmesider, du kan selvfølgelig vælge et system som er lavet for dig osv, men hvor du ikke rigtigt kan ændre noget ved.

Du kan også fint kun gøre det med html, så kan du bare ikke have noget dynamiske udtræk fra database osv, men kommer jo an på i hvilken sammenhæng det skal bruges, youtube community er et kæmpe site.. Og hvis du ikke kan programmeringen selv er det også en forholdhvis kostbar ting at få lavet af nogle professionelle. Men igen, afhænger meget af hvilke funktioner osv. du søger :)

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)