Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super service af HP

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle

En lille succeshistorie.

I aftes gav min laptop besked om, at min harddisk havde en "imminent failure" og sikkerhedskopiering var nødvendig. Den er anskaffet den 2. januar 2011!!!

Jeg undersøgte nærmere forholdene og konklusionen var ganske enkelt, at min harddisk vil opgive "ævred" indenfor relativ kort tid. Så sikkerhedskopiering for at få de sidste ændringer med.

I formiddags ca. kl. 11.00 ringede til HP Kundeservice og forelagde fejlen, hvorefter jeg opgav mit produktnr. m.v.

I samtalens løb blev der udarbejdet en fejlrapport og bestilt en ny harddisk, som jeg får tilsendt direkte uden beregning. Det tog alt i alt under 10 minutter.

Det er præcis, hvad jeg forstår ved en super service og det bedste, de talte dansk.

5 stjerner til HP for denne behandling.

Tonny

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:33

Jeg har egnetligt aldrig brudt mig om HP, var ikke så heldig med min sidste Laptop.

Men det er da vildt fedt at de har så god service, der er sikkert stor chance for at du vælger dem næste gang ;)

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 20:46

Alexander M. Andersen:

Jeg har egnetligt aldrig brudt mig om HP, var ikke så heldig med min sidste Laptop.

Men det er da vildt fedt at de har så god service, der er sikkert stor chance for at du vælger dem næste gang ;)

Jeg må nok indrømme, at jeg overvejede at købe en ny harddisk straks, men besluttede alligevel at prøve HP's kundeservice.

Hvis jeg havde fået besked om at indlevere min laptop til forretningen for en reparation, så havde jeg nok afslået dette.

Tonny

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:10

En hurtig opdatering.

Modtog den nye harddisk i dag - 2 dage fra EnglandYes

Installeret og indlæsning af sikkerhedskopien på under en 1/2 time. Perfekt, alt fungerer som før.

Tonny

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)