Hej alle En lille succeshistorie. I aftes gav min laptop besked om, at min harddisk havde en "imminent failure" og sikkerhedskopiering var nødvendig. Den er anskaffet den 2. januar 2011!!! Jeg undersøgte nærmere forholdene og konklusionen var ganske enkelt, at min harddisk vil opgive "ævred" indenfor relativ kort tid. Så sikkerhedskopiering for at få de sidste ændringer med. I formiddags ca. kl. 11.00 ringede til HP Kundeservice og forelagde fejlen, hvorefter jeg opgav mit produktnr. m.v. I samtalens løb blev der udarbejdet en fejlrapport og bestilt en ny harddisk, som jeg får tilsendt direkte uden beregning. Det tog alt i alt under 10 minutter. Det er præcis, hvad jeg forstår ved en super service og det bedste, de talte dansk. 5 stjerner til HP for denne behandling. Tonny |
Jeg har egnetligt aldrig brudt mig om HP, var ikke så heldig med min sidste Laptop.
Men det er da vildt fedt at de har så god service, der er sikkert stor chance for at du vælger dem næste gang ;)