Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrence-app til din Facebook Side

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 09:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Opfylder Appen Facebooks konkurrence regler??

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Send lige mig et eksempel på anders@coverme.dk :-)

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 09:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Folkens, lad nu være med at blive ved med at skrive i denne post og læs bagud først - medlemmet er ikke her på Amino mere, ser det umiddelbart ud til..

Fra Danmark
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kasper : Jeg har altid været her og har svaret på alle min mails så det måske dig der skal opdatere din profil !.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 10:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

'Søde' Yonas, der er ingen grund til at skrive hverken med udråbstegn, eller henvisninger til hvad jeg burde gøre.

Den person der oprindeligt startede tråden her, havde 11.942 indlæg i alt og har slettet/fjernet sit navn.

Ingen steder i denne tråd står der: "Hej alle, jeg har slettet min gamle profil, men jeg er igen at finde under denne nye bruger som hedder Yonas - desuden står tilbudet stadig ved magt!"

Det eneste jeg kan se, er at en bruger der hedder "Yonas" har skrevet:

Yonas :
Hej kan du ikke også sende en link til mig : work@hotmail.dk

Så hvordan skulle jeg - eller nogen anden som læser denne tråd - kunne vide at det er dig som er original trådstarter, og at tilbuddet som først blev sat i verden i juni sidste år, stadig står ved magt? (når det rent faktisk ser ud som om at du er interesseret i at købe en app?)

Forklar mig lige en gang til, hvor det er du mener jeg skal opdatere min profil henne?

Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Beckers Køge / Colorama Skrevet kl. 10:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

come on. lad den nu ligge.

At opfordre folk til ikke at skrive på en tråd mere, er ikke dit ansvar, det har du gjort, og dette er konsekvensen. Den behøver du ikke at bortforklare, lad den nu ligge.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 10:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er intet at lade ligge Delin79, fordi der er slet intet der er startet :) Hvis Yonas er OP er det fint, så skal jeg bare ikke handle i denne tråd alligevel.

Og nu bliver resten så offtopic:

Jeg var selv interesseret i at købe, men jeg så en anden bruger havde skrevet det ikke så ud til trådstarter var her mere. Folk fortsatte dog stadig med at skrive efter han havde skrevet det, og af ren serviceinfo til folkemængden der måske kunne skrive forgæves, valgte jeg bare at henvise til de to beskeder af 13. januar i år, hvor to andre medlemmer også skriver at den oprindelige trådstarter ikke er her mere (og hvor den ene prøver at tage hans kunder).

Der er heller ingen bortforklaring i mit tidligere indlæg, snarere en beskrivelse af min opfattelse af situationen - samt at jeg på ingen måde kunne se at brugeren "Yonas" er OP i dette sammenhæng.

Desuden svarede jeg kun på den henvendelse som efter min overbevisning kun er en lidt provokerende one-liner.

Men jeg beklager hvis jeg har trådt på nogle følelser, der ligger gemt fra andre sager. Det må være noget mobberi eller andet som har foregået, og så har jeg rodet rundt i det igen?? Det kan da næsten kun være forklaringen på, at I er så korte for hovedet i to.

Hvis I ikke har bemærket det, så har jeg ikke været medlem af dette fællesskab så længe, så hvis Yonas eller den originale trådstarter i en anden velbesøgt tråd har haft skrevet at de er en og samme person, så skal jeg nok trække mig tilbage. Men hvis der er implicit at alle skal vide at de er den samme, og at 'man kunne regne det ud', ja så må du/I sgu længere ud på landet.

Nå, men det var det - jeg skal ikke forstyrre jeres sammenkomst igen. Held og lykke med salget, unavngiven trådstarter som måske - eller måske ikke - er Yonas, men jeg er desværre ikke interesseret alligevel.

Tilmeldt 6. Mar 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er dette indlæg stadig relevant?

I så fald er jeg interesseret.

facebook.com/antondam.dk

jesper richter / optimize2.dk

Derinde kan du også finde min mail adresse. Ser frem til at høre fra dig.

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

kan denne app bruges til det nye design på facebook? Og kan du i så fald sende mig et link, så jeg kan se et eksempel anderson.katrine@gmail.com

På forhånd tak!

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 10:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)