Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BusReklamer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Selvfølgelig bliver man set?

Men nogle her der har erfaring med Responsen?

Nogle selskaber der kan anbefales og nogle der fraRådes

Jens

Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 19:35
Nu har jeg ikke selv erfaring med emnet, men kunne godt tænke mig, at høre hvilken virksomhed det er du vil markedsføre igennem denne kanal?

Jeg er klar over, at det er off topic, men hvad mener du, at just-pizza kan tilbyde mig, som just-eat ikke kan?

Mvh

nhj

Blog om markedsføring, uddannelse og diverse..

http://nhviid.blogspot.com/

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 23:30
Jeg deler busreklamer op i to.

Branding

Har du et produkt der skal brandes el. et produkt der skal ud til alle mennesker - altså en vare der kan købes overalt/er tiltænkt en bred gruppe, kan busreklamer være en god idé. Vælg evt. linjer der kører gennem mange byer/lokalmiljøer(stopper steder hvor der er mange mennesker. I københavn hedder de S busser)

Lokal branding:

Er dit produkt lokalt, som fx en køreskole(hvor jeg har erfaringerne fra), skal al marketing være sådan rimelig lokal:-), og her kan man, som et led i dette, vælge lokale busruter.

Efter at have skrevet det her, er det gået op for, at det slet ikke er det du spørger om:-)

Nå, ville være synd at slette det - Må få mig noget søvn!

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 14:54
Nicki!!

off topic!! Jamen just-pizza kan guide dig til det pizzaria du ønsker at komme i kontakt med!

Hvad enten du ønsker at bestille via Tlf eller online!!

Vi har bare besluttet ikke at stå for selve ordre administrationen. Så hvorfor ikke linke til de firmaer der allerede er godt etableret på markedet!

Just-pizza.dk Snart også med lidt andre features end dem du ser nu!!

Jeg ved godt at Folk elsker Flash og smarte sites.  Men just-pizza er blot en pizzaguide.

Og tilbage til emnet.

Det er ikke en reklame til Just-pizza ... 

Nikolaj Astrup Madsen

Disse (s-bussser) har de nogle effekt?

Jens

Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 15:48
Jens:

Det var skam heller ikke, for at være negativ overfor dit koncept, det var bare af almen nysgerrighed.

Blog om markedsføring, uddannelse og diverse..

http://nhviid.blogspot.com/

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 16:23
Hej igen.

Det skal jeg desværre ikke kunne sige.

Der bare i mit hoved at jeg deler busreklamer op.

Jeg ved at busreklamer på lokale busser er en god del af lokal branding. Men selvfølgelig kun som et led i ens marketing:-)

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 17:37
Offtopic igen....

-Der er ikke et eneste link der virker på dit website...

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 20:50
Busreklamer har en rimelig effektiv effekt, så længe produktet, reklamens udformning og området er relevant. Jeg har ikke konkrete tal på effekten, men jeg anbefaler dig at kontakte ClearChannel eller Taxireklame Danmark for at få mere at vide. Begge firmaer arbejder med den rullende reklame som medie og har sikkert statistikker, som du kan bruge. Begge firmaer arbejder jeg sammen med i ny og næ, og kan kun sige thumbs up for deres service og professionalisme.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:53
Jeg vil så til gengæld anbefale dig Mediabørs Danmark (www.mediabors.dk), for de kan også rådgive dig ang. andet end busreklamer - måske er det i virkeligheden noget helt andet, du har brug for - alt efter dit produkt og din målgruppe selvfølgelig. Men de har et helt kartotek med forskellige outdoormedia, som enten kan erstatte eller endnu bedre - supplere busreklame.

Og ja, de går meget op i ROI (som det vist hedder), så der har man muligheden for at vurdere, om man synes, at man får noget for pengene.

/Julie

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)