Hej Aminoer Jeg har ikke den store viden omkring opbygning og drift af en webshop, men jeg har en stor interesse i det. Efter at have leget lidt med HTML (Hovedsageligt for at få et indblik i det) har jeg måtte erkende, at min interesse og kompetencer ligger i driften og udviklingen af forretning i en virksomhed, og ikke i programmering, selvom jeg gerne ville kunne dette også. Med det i mente, vil jeg gerne spørger Jer til råds omkring forskellige forhold, der skal tages højde for ved opstart af en webshop. Jeg har længe haft en ide, som jeg synes er værd at arbejde videre med, og nu har jeg 3 måneders sommerferie foran mig, hvor jeg for alvor har tiden og lysten til at udrette noget. Jeg mangler bare en masse viden omkring fasteudgifter ved driften af selve webshoppen, og den viden forsøger jeg nu at tilegne mig, og så er Amino jo et rigtig godt sted at starte, med så mange dygtige mennesker. Hvis I har en butik som Interflora.dk i tankerne (for at tage udgangspunkt i en webshop, der er nem at sammenligne med og de fleste kender), hvad vil de faste udgifter være til en webshop, der ligner den af opbygning og udseende (dog ikke så stor og kun med fokus på det danske marked) Jeg tænker først og fremmest, hvad vil være det smarteste at gøre når det kommer til programmering?
Derudover tænker jeg, hvor mange omkostninger man skal beregne til:
Der er garanteret også nogle faste omk. som jeg ikke har tænkt på og nævnt her, og i så fald må I også meget gerne kommentere disse. Jeg håber på, at der er nogen som har lyst til at afklare nogle af mine mange spørgsmål og I er også meget velkommen til at sende links til sider I synes er gode og relevante i forbindelse med opstart af en webshop. På forhånd tak Casper |
Hej Casper.
Du skriver at du godt kan det der har med programmering at gøre men ikke har
Lyst, så tror jeg ikke du brænder nok for det.
Men det hele har jo også noget at gøre med dit budget før jeg kan svare på det
Hilsen Toke