Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App til Iphone/Android – global finance – partner med app programmering og app markedsføringsforstand søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i forummet. Jeg har læst rigtig mange indlæg herinde. Det er et rigtig spændende forum selvom jeg ikke selv er selvstændig. Jeg har en forespørgsel som jeg har overvejet længe:

Gennem de sidste par år, har jeg udviklet et ”lille program” i Excel der vil være særdeles velegnet til en app. som evt. kunne kombineres med en website (jeg har sikret et .dk og et .biz domain. Desværre er .com optaget af stort amerikansk firma, men det vil ikke give noget varemærke/brand problem). App’en skal fungere som beslutningsstøtte og kan anvendes globalt, er en service og dermed er der ingen fysiske varer involveret og henvender sig til almindelige aktieinvestorer der har lidt større interesse for investeringen end blot at købe en tilfældig aktie, virksomhedsejere af unoterede virksomheder hvad enten de er majoritets- eller minoritetsaktionærer eller enkeltmandsfirmaer der er vokset til en organisation samt til eksterne rådgivere/konsulenter og endelig til økonomi-/regnskabschefer.

Jeg har forstand på de finansielle modeller, men har ingen forstand på programmering af apps (eller websites) eller på hvilken markedsføring der skal benyttes for, at man virkelig rykker kunder i butikken internationalt. Der er jo ingen tvivl om, at markedsføringen er mindst lige så vigtig som app’en? Det er jo ikke sjovt at udvikle en fantastisk app som ikke når ud til brugerne og dermed ikke sælger. Jeg er klar over, at facebook, linkedin, twitter, blogs, YouTube samt markedsføring i medier m.m. er er i spil. Herudover er spørgsmålet hvad prisen for en sådan app bør være og hvor mange der kan sælges world wide. Jeg har selv en ide om en pris på 14,99 USD (som måske er for høj til mange apps, men omvendt indikerer seriøsitet), men om der kan sælges 1.000, 100.000 eller måske 1.000.000 globalt er jeg faktisk ikke klar over selvom markedet som udgangspunkt er stort, da der er et enormt antal aktie investorer der interesserer sig for selve investeringen samt virksomhedsejere og virksomheder med mere end f.eks. 5 medarbejdere. Måske vil den alligevel fungere bedst til 0,99 USD der afleder impulskøb og dermed henter endnu flere applikationen. Den vurdering er jeg interesseret i.

Derfor søger jeg nu en partner med forstand på programmering af apps og hvordan de markedsføres og som kan fortsætte arbejdet efter jeg har lagt meget tid og energi i det.  Hvis du tror på ideen når du får nærmere beskrivelse og vi bliver enige, laver vi et split på indtægten. Jeg er helt på det rene med at give en betydelig andel af indtægten til den rette, da jeg lige nu står med en (efter egen mening) god ide og udviklet model, som jeg ikke selv kan sælge effektivt.

Jeg er også helt klar over at emnet finans emmer af nørd, men det emmer også af penge og det driver mange mulige af den type brugere. Ideen her er, at sætte sig ud over den traditionelle finans nørd app og i stedet lave noget så mærkeligt som en finans app der er meget brugervenlig og pædagogisk (hvilket i sig selv er en stor opgave), så alle der har bare lidt forstand på at læse et regnskab og som kan lære at forstå hvad f.eks. rentebærende gæld eller  ”vækst” er, kan anvende den og samtidig skal den være ”tjekket”. Jeg har en række ”buzz” sætninger i udkast klar til at sælge ideen til kunderne på.

Hvis der skulle være nogle af jer, der kunne have en seriøs interesse i projektet, så er i meget velkommen til at kontakte mig for mere uddybende information.  Dette er en føler jeg har ude og hvis der er interesse bliver modellen endeligt finpudset ud fra min app ide.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)