Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento (Problemer med Size-attribut)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg skriver fordi jeg har problemer med min Magento-shop, nærmere bestemt size-attributten. Jeg har aktiveret sådan at man kan filtrere ( Se under 'Køb efter' her: http://www.tshirtguy.dk/t-shirts-til-maend.html ). Dette virker sådan set også godt nok, problemet er bare at det pludselig forsvinder efter nogle dage og så skal man ind og "opdatere" de simple produkter igen (Gå ind under hvert produkt og trykke "Gem").

Hvorfor er det at attributten forsvinder fra "Køb efter"? Hvordan får jeg den til at lade vær med det?

Håber I kan hjælpe.

All the best

Kasper Andreassen

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 18:27

Kasper-A:

Hej Amino'er,

Jeg skriver fordi jeg har problemer med min Magento-shop, nærmere bestemt size-attributten. Jeg har aktiveret sådan at man kan filtrere ( Se under 'Køb efter' her: http://www.tshirtguy.dk/t-shirts-til-maend.html ). Dette virker sådan set også godt nok, problemet er bare at det pludselig forsvinder efter nogle dage og så skal man ind og "opdatere" de simple produkter igen (Gå ind under hvert produkt og trykke "Gem").

Hvorfor er det at attributten forsvinder fra "Køb efter"? Hvordan får jeg den til at lade vær med det?

Håber I kan hjælpe.

All the best

Kasper Andreassen

Hej Kasper.

Hvilken version af magento benytter du ?

-Virker det igen efter en re-indeksering istedet for at gemme alle produkterne ? (System -> index-management)

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:38

Hej Dennis,

Tak for det hurtige svar. Bruger Magento version 1.5.0.1. Har ikke forsøgt det andet endnu, synes bare det er underligt at det pludselig forsvinder.

All the best

Kasper Andreassen

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 18:43

Kasper-A:

Hej Dennis,

Tak for det hurtige svar. Bruger Magento version 1.5.0.1. Har ikke forsøgt det andet endnu, synes bare det er underligt at det pludselig forsvinder.

All the best

Kasper Andreassen

OK, det er nok værd at teste. ;-)

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)