Jeg søger nu en eller flere som kan være behjælpelige, i forbindelse med et produkt som skal ud på det tyske marked indenfor den nærmest fremtid. Det jeg skal have hjælp til, er at få spredt budskabet i tyskland. Derfor søger jeg en som har erfaringer med salg/markedsføring og/eller PR-arbejde og det at kommunikere med pressen i tyskland. Skal måske for en god ordrens skyld sige, at vi udelukkende vil sælge online og derfor skal markedføringen også rettes til efter dette.
Ved du meget, noget eller bare lidt - er du meget mere end velkommen til at sende mig en mail på jesper@qtag.dk, så finder vi helt sikkert ud af noget. Ser frem til at høre fra nogle af jer ;-)
Jeg tror godt jeg kan hjælpe, kan ihvertfald give dig nogle gode kontakter inden for firmaet ValueClick. (der arbejder jeg nemlig i münchen)
Vi laver alt fra affiliate marketing (CJ), til media kampagner og en shopping portal (PriceRunner)
Nu ved jeg ikke hvilket produkt du vil sælge, men er det noget som findes i tyskland, skal prisen & servicen være meget god, samt natuligvis have en tysksproget shop.
Satser på at kunne skaffe dig nogle gode konditioner, men kan ikke love det.
Mvh
Bo Tranberg
Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk
Mon ikke ham her vil kunne hjælpe dig videre på det store tyske marked, www.incresco.dk
Det skal lige nævnes, at jeg ingen erfaringer har, med firmaet eller personen bag, men har selv nogle produkter som på et tidspunkt er mere end velegnet til 83 millioner naboer.
Jeg tror godt jeg kan hjælpe, kan ihvertfald give dig nogle gode kontakter inden for firmaet ValueClick. (der arbejder jeg nemlig i münchen)
Vi laver alt fra affiliate marketing (CJ), til media kampagner og en shopping portal (PriceRunner)
Nu ved jeg ikke hvilket produkt du vil sælge, men er det noget som findes i tyskland, skal prisen & servicen være meget god, samt natuligvis have en tysksproget shop.
Satser på at kunne skaffe dig nogle gode konditioner, men kan ikke love det.
Mon ikke ham her vil kunne hjælpe dig videre på det store tyske marked, www.incresco.dk
Det skal lige nævnes, at jeg ingen erfaringer har, med firmaet eller personen bag, men har selv nogle produkter som på et tidspunkt er mere end velegnet til 83 millioner naboer.
Håber at du kan bruge linket.
Spændende link - det kunne godt se ud til, at de ved hvad de laver ;-)
hvis du stadig har brug for hjælp til at nå tyske medier, er jeg klar til at gøre en indsats. Om det er oversættelse af en webshop, opringninger til kunder eller offentlige myndigheder eller skrivning af pressemeddelelser, så har du en hurtig og dygtig samarbejdspartner i mig.
Jeg hedder Jeppe Rasmussen, er 27 år gammel og er uddannet som journalist fra Kath. Universität Eichstätt-Ingolstadt i Tyskland (www.ku-eichstaett.de), hvor jeg færdiggjorde mine studier i begyndelsen af feb. 2007.
Før og i løbet af mine studier var jeg i praktik sammenlagt mere end et år, heraf hovedparten ved tyske medier. Gennem mit studie har jeg oparbejdet et godt overblik over det tyske medielandskab, plus at jeg til enhver tid vil være i stand til at gennemføre research indenfor nye områder.
Mit tysk er på modersmålsniveau.
Hvis du vil vide mere, have et cv, eksamensbeviser eller lign. så send en mail.