Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger plads i 3 ugers tid

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
hej med jer.

Jeg skal holde en gang lagersalg med børnetøj (jackpot & cottonfield). Er der nogen der har kendskab til et sted i KBH området, som kan undvære et lokale i 2-3 ugers tid. Der er rigtig meget tøj, så det skal være et ok stort lokale. Jeg blev brændt af, med et andet lokale, og nu står jeg med 11 paller tøj, som skal flyttes hurtigst muligt. Håber der er nogen der kan hjælpe.

Bedste hilsner
Holger Tlf. 4025 6769

Fra Århus
Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 07:26
Hej Holger,

Det kan jeg godt hjælpe dig med, hvis Tilst  ved Århus ligger så det passer.. Du kan bare ringe 2032 7557

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 10:19
Jeg vil da foreslå dig at kigge på dba.dk under forretninger el. lokaler til leje... der er ofte folk der enten lejer ud eller sælger lokaler og så kan du jo ringe og spørge om de er interesseret i at lade dig benytte lokalerne i disse uger uden de helt store omkostninger... de vil sikkert gerne tjene lidt mens lokalet alligevel står tomt og enhver køber/lejer kan da sagtens vente de få uger... :) vil jeg da tro.

Venligst Sue

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Skrevet kl. 16:01
hej igen
Tak for svar. Århus er lidt langt væk, så der springer jeg over. Jeg har og kikker stadiig i dba, om der skulle være noget jeg kan bruge.
bedste hilsner
Holger
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Skrevet kl. 19:32
Så har jeg fundet en butik på Godthåbsvej 47 på Frederiksberg. Hvis i mangler børnetøj, vil jeg gerne kvittere med en Aminorabat på 20 % på vores i forvejen meget meget billige lagersalg af Cottonfield og Jackpot produkter

Skriv en mail til mig på holger@jewels.dk, og jeg vil sende en Amino-rabat kupon.

Bedste hilsner
Holger

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)