Hejsa Alle Amino''er Min kone og jeg har for snart 4-5 mdr siden åbnet børnetøj/legetøj/interiør butik på nettet.vi har en del kunder, men det virker som om at der er en del der får kolde fødder når de skal til at betale. Vi undre os over om der kan være tale om decideret fejl eller det blot er os der har fået lavet en uhensigtsmæssig løsning som gøe at kunden vælger at hoppe bort fra siden. Hvis de herrer og de damer, ville være behjælpelige med at teste/kigge på siden og komme med ros/kritik... det er nok mest det sidste der er intressant lige nu og her. Så ville vi være meget taknemlige. Sitet er www.snoopington.dk På forhånd tak og go weekend |
Hejsa
Umiddelbart er det første indtryk man får når man kommer ind på siden ''uoverskuelighed'' - siden virker lidt rodet.
I har bl.a. valgt at skrive næsten al teksten på siden med store bogstaver, hvilket gør det mindre brugervenligt at læse.
Ydermere synes jeg ikke der er nok fokus på de produktkategorier I har placeret i højre side. I skal måske også overveje at benytte den brune baggrund andre steder, hvor det er mere relevant.
Alt i alt synes jeg siden mangler en lille opkvikker rent design og opstillingsmæssigt. Men ellers en meget spændende side :)
Hvorfor kunderne får kolde fødder ved jeg ikke helt - det kan måske skyldes nogle ting på jeres side som ikke virker professionelle nok.
Det var lige hvad jeg kunne få øje på.
Mvh Kasper