Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu en gang optimering..........

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg har efterhånden læst en del om søgemaskineoptimering, og gjort hvad jeg kunne i samme forbindelse - fundet linkpartnere, optimeret teksterne etc.

Hvad mere kan jeg gøre? Skal jeg gøre mere/andet ved teksterne? - jeg får nemlig ikke så mange besøgende, som jeg kunne ønske mig.

Mange hilsner

Line

Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 19:50
Hej Line.

Først lidt ros.
Sødt logo og dejlig grøn farve - æææælsker grøn.

1) Du har alt for meget tekst på forsiden; jeg har allerede glemt 90 % af det jeg har læst.
    - brug korte sætninger som: Gratis fragt, sikker betaling via PBS(?), gratis gaveindpakning.
2) Din menu er alt for kompakt. Lav evt. lidt mellemrum, så tingene hører logisk sammen. 
     F.eks står kontakt midt i det hele, efterfulgt af prinsesseting. osv. osv.
3) Du nævner engodsag.dk i din menu, sæt hellere logoet på et sted, så folk straks genkender det.
    Gør det samme  med HelpDanmark.
4) På forsiden ude til højre starter billedet længere nede end de andre billeder pga. datoen, så drop datoen
    eller flyt den. Billederne har forskellige størrelser og teksten står også lidt mærkeligt flere steder.
5) Jeg synes det er synd at se så mange børn med halve hoveder, hele hovedet skal med og ellers kun tøjet...

Mange hilsner Tina

Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!

Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 02:31
Der er altså sprunget nogle grundlæggende ting over mht søgemaskineoptimeringen.

1. Du bruger ikke <h1><h2> osv.

2. Der er ikke alt-tags på alle billederne

3. Der er ikke title-tags på alle dine links

4. Undersidernes overskrift (som ikke er i H1) står alt for langt nede i din kode. Det skal stå i toppen, hvis det er vigtigst

Det var så langt som jeg nåede. :)

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 10. Oct 06
Skrevet kl. 09:55
Kære Aminoer

Tak for jeres svar!

Og til Anders; Jeg er ikke sikker på, vi taler samme sprog. Kan du ikke lige forklare mig lidt nærmere, hvad du mener?! og er det noget, jeg selv kan rette op på, nu hvor jeg har en såkaldt standartshop?

På forhånd tak!

Mange hilsner

Line

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:54
Hej Line

Beklager at jeg fik teknificeret det hele.

Jeg kender ikke til forhistorien ud over at du skrev, at du havde læst en del om - og arbejdet en del med søgemaskineoptimering for dit site. Derfor skrev jeg som jeg gjorde. (Mine forudsætninger er ligesom dine. Jeg læser hvad de kloge skriver hér og på deres hjemmesider og forsøger så selv at efterligne de gode råd.)

Desværre har jeg ingen anelse om, hvilke ting der kan lade sig gøre eller ikke kan lade sig gøre i din shop. Vi må håbe at en anden byder ind på den del. Måske bør du nævne hvilken shop-type der er tale om.

Har du lyst til at læse mere om det tekniske, så anbefaler jeg alle de eksterne links (for de er alle gode!) i Amino Wikis artikel om Søgemaskineoptimering

God vind!

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Skrevet kl. 17:30
Hej Line.

Jeg har lige set nøjagtig samme logo som du bruger på www.gamebits.dk, er der ikke copyright på det?

Mange hilsner Tina

Tilmeldt 10. Oct 06
Skrevet kl. 19:09
Hej Tina

Det er der måske - og jeg må hellere få lavet et andet.

Mange hilsner

Line

Fra Danmark
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:39
Hej Line,

Hvorfor bruger du en Hotmail adresse som mail klient, det virker ikke logisk. Måske virker det heller ikke motiverende på dine potentielle kunder at de skal kommunikerer med en anonym mail server kontra din "egen" server. Det svarer lidt til hvis din adresse var en postboks.

En lille ting / det "slog" mig bare...

Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Skrevet kl. 23:21
@ Lars:
Det tænkte jeg også på, det virker ikke så professionelt.

Tilmeldt 10. Oct 06
Skrevet kl. 09:37
Hej Anders

Tak for dine links - så kan jeg måske sætte mig ind i den mere teknikske del af optimeringsprocessen.

Mange hilsner

Line

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)