Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dytig webdesigner søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har efter 2 gode år med samme webdesigner, været nødt til at finde en anden (den første skulle starte på et mere krævende studie, øv øv...).

 

Jeg har så fundet en, men vi er langt fra enige om, hvad kvalitet er, og tingene går simpelthen for langsomt med ham!

 

Vil derfor høre, om der er nogen herinde, der har gode erfaringer med en bestemt designer. Gerne freelance, men ikke noget krav. Prisniveauet skal være i den fornuftige ende af skalaen. Jeg skal have lavet 3 sider med blandt andet shop, menu, forside med intro, samt designet et nyt logo... :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
 Hej Alphahun

Jamen jeg vil gerne melde mig på banen, som freelance webdesigner, for dig.


God kvalitet, fleksibilitet og hurtig levering er vigtige faktorer for mig.

Jeg kan som du se har flere sider bla. har jeg selv en webshop, som jeg har en del erfaring med i baggagen som jeg ville kunne sparer med dig.


På www.webcreate.dk , kan du se referencer på webdesign, logos, m.m. samt der er pt. 2 nye shops på vej...

Du er meget velkommen til at kontakte mig, så vi kan få en snak om dine ønsker...

 


Tilmeldt 11. Mar 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er også velkommen til at sende mig en mail på jesper@qtag.dk - så kan vi altid finde ud af noget, også til en rigtig pris. Send en mail hvis du ikke allerede har fundet en anden.

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du


 


Vi har gennem 8 år udviklet websider, grafisk identitet, logoer, design manual, identitetsmanual, brevlinier.Vores mål i det arbejder vi udføre er kommunikation vi målretter vores grafiske arbejde mod den kunde segment kunden vil sælge til.


Yderligere kan vi tilbyde dig CMS og Webshop, til dine løsninger.

Det vil være en forøgelse at få en snak med dig omkring en videre sammenarbejde.


 


Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Har sendt dig en PM ;-)
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)