Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave webhosting firma.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
WHMCS er super, vi har det også koblet sammen med cpanel. Det eneste WHMCS-produkt vi bøvler lidt med er livechatmodullet.

Hvad er problemmet? Måske kan jeg hjælpe

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:58

Udover alle de andre super råd Yes du har fået her, så vil jeg anbefale dig at læse Webhostingtalk.com 

det er en sand guldgrube af info, og er for hostingbranchen hvad amino er for iværksættere.. en kæmpe ressource.

Vent med egne servere og VPS'er, vælg hellere en resellerløsning hos en webhost du kan vokse med, de findes overalt, og fordelen her er at du kan koncertere dig om at servicere dine kunder istedet for at bekymre dig om teknikken.

Jeg stiller mig gerne uforpligtende til rådighed hvis du har flere spørgmål via PM

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 20:01

Problemet er at ændre grafikken i frontenden, ikonet for livechatten ville vi gerne ændre, samt grafik med tilhørende tekst når man initiater chatten (er på engelsk, resten er ændret når kunden starter chatten, det er kun hvis jeg initiater der er noget på engelsk). Min kollega har skrevet frem og tilbage med WHMCS og de har tilsyneladende ikke kunne finde en løsning. Jeg ved ikke om de har talt forbi hinanden, men hvis det er noget du ved noget om tages gode råd imod med kyshånd Smile

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 20:03

Thomas Frost:

Problemet er at ændre grafikken i frontenden, ikonet for livechatten ville vi gerne ændre, samt grafik med tilhørende tekst når man initiater chatten (er på engelsk, resten er ændret når kunden starter chatten, det er kun hvis jeg initiater der er noget på engelsk). Min kollega har skrevet frem og tilbage med WHMCS og de har tilsyneladende ikke kunne finde en løsning. Jeg ved ikke om de har talt forbi hinanden, men hvis det er noget du ved noget om tages gode råd imod med kyshånd Smile

ok Jeg kan høre at vi døjer med noget af det samme... Jeg sender dig en PM, hvis jeg finder en løsning på det

Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:03

Hej,

Det re-seller i har på Megahost koter maget. Så skal jeg jo tager 100 i mrd. For et webhotel det er der jo ingen der vil give når man kan få dem for 9kr i mrd?.

Tilmeldt 9. Jun 11
Skrevet kl. 20:06

Eller kommer pakkerne til og være 1 GB for 30kr i mrd?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 20:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Nielsen:

Thomas Frost:

ok Jeg kan høre at vi døjer med noget af det samme... Jeg sender dig en PM, hvis jeg finder en løsning på det

Det vil jeg sætte pris på, og jeg sender dig en PM hvis jeg finder en løsning Yes

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 20:07

Abyssus:
Det re-seller i har på Megahost koter maget. Så skal jeg jo tager 100 i mrd. For et webhotel det er der jo ingen der vil give når man kan få dem for 9kr i mrd?.

En af mine resellere, tager skam omkring en hundredlas pr kunde han hoster, så det kan da sagtens lade sige gøre

Om mine løsninger er for dyre, er jeg derimod ikke den rette til at bedømme

Tilmeldt 9. Jun 11
Skrevet kl. 20:12
Tilmeldt 9. Jun 11
Skrevet kl. 20:17
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Megahost.

Hvorfor skal man betal DKK311.25 DKK i Oprettelse. Man skal jo betal DKK373.75 DKK. Hvorfor skal man betael de DKK373.75 DKK når der står 299 på jeres hjemmeside?.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)