Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Divergent tænkning / Idé-Shop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Idé-shop

Hej allesammen. 

Jeg ville lige høre jer om, hvor mange der er rigtig gode til bygge en virksomhed op, da jeg som iværksætter af sjæl og hjerte har et stort problem. Jeg kan på ingen måde nå at iværksætte alle de idéer jeg har og løbene får. 

Kunne du som iværksætter tænke dig at købe en idé mod en mindre betaling eller mod antal % af den nye virksomhed? 

Hvad jeg kan! At skabe helt nye idéer omkring stort set alt. Jeg har en del venner, som tager kontakt til mig, når de skal have noget nyt at arbejde med eller skal bruge noget udvikling i deres virksomhed. 

Lige pt. har jeg en liste med over 23 ting, som jeg mener, vi har brug for på det danske marked. Det er alt fra Smart phone apps, websites, kundeservicevirksomheder, netværkorganisationer, udviklingsvirksomheder. Ja, jeg kunne blive ved og har du noget som du elsker at arbejde med, kan jeg nok også finde på noget til dig. 

Hvordan gør man så? 

Skal man sælge det sådan at jeg får en del % af den virksomhed, der bliver stiftet for at udføre den nye idé eller skal jeg modtage et beløb, eller måske begge dele. 

Måske en advokat ville være god at have med her til noget rådgivning omkring beskyttelse af mine idéer. Jeg mener, så folk ikke bare løber med idéerne uden at give mig % eller betale for dem. 

P.S. Har du en virksomhed og brug for en Meget kreative person, så giver jeg gerne en time gratis kreativ udvikling over skype, bare fordi du også er på amino

Hvis du vil vide mere om det må du selv finde det, godt bliver det.. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Når du prissætter dine idéer, så husk at en idé, som ikke føres ud i livet, er .... bare en idé.

Så 0,- er et godt bud. Jeg er sikker på at dine idéer er gode, men de får altså først værdi, når du fører dem ud i livet.

Held og lykke med det.

Venlig hilsen
Ole

Rettelse: se Oscars svar i denne tråd

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)