Jeg sidder normalt med en masse idéer som jeg ikke får løbet hele vejen fordi jeg savner sparring m.m. Derfor søger jeg en der kan følge op på de forskellige projekter jeg har. Jeg havde tænkt mig at tilbyde en fast passende løn og 10% ejerskab. Så hvis du er iværksætter, med drive og energi, så er du måske den rigtige til et meget frit og fleksibelt job. Skriv til mig og vi kan tage en dialog om forventninger, forudsætninger og fremtidsplaner. Med venlig hilsen Peter |
assistent/partner søges
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Læste lige dit oplæg. Hvilken type ihværksætter er du? Kan du evt give lidt feedback på om hvad det er du har mest behov for i forbindelse med en at pingponge med? Jeg har personligt selv været på kanten til at tage springet ud i fuld ihværksætteri, men er faldet lidt af ved at skulle løbe alene. Jeg har haft startet virksomhed nu et par gange, men er løbet ind i problemer da jeg ramte behov jeg ikke selv havde de store erfaringer med. I den situation plejer man jo enten at skulle ansætte sig til en løsning, eller selv prøve at løfte læsset. Så man kan sige jeg tror jeg har prøvet at være lidt der hvor du er, hvis jeg ellers forstår dit oplæg rigtigt. Jeg har selv en masse ideer jeg på længere sigt ønsker at prøve af, men for tiden har jeg bare behov for at lave noget meningsfyldt. Mine evner og erfaringer rækker ud i alle retninger, og der er snart ikke det område jeg ikke har berørt. Mine styrker er kommunikation og konceptudformning og forbedring. Alt hvad der ligger i udvikling, og derunder specielt også promovering og markedsføringsstrategier. Jeg ville ihvertfald være meget interesseret i at høre hvad du går og arbejder med, og se hvorvidt det er noget jeg kan hjælpe med. mvh Jakob |
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)