Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At se hinandens kalender i Outlook? Hvordan - kom med et tilbud

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Altså nu er jeg ikke Office Superbruger - men de fleste svar her - lyder som Overkill..

Jeg kan se alle mine konsulenters kalender - køb Office 2007 - start din Outlook - åben fanebladet kalender - i venstre kolonne står der "udgiv min kalender"  vælg "kun inviterede brugere kan se min kalender" vælg derefter hvor mange oplysninger der skal være adgang til ( titel, mødested, detaljer etc) og lad de brugere der skal have adgang til din kalender ''abonnere'' på den.

Nemt og ligetil.

Så smider den din kalender online, og du kan invitere brugere via e-mail til at dele din kalender - de kan ligeledes udgive deres og invitere dig til at bruge den.

Håber det var forståeligt nok ;-) ellers smid en PM.

Med venlig hilsen Christian

Fra Nørrebro
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du alligevel vil have noget have exchange, så på denne klon:

http://www.zarafa.com

 

Den kan det samme som en exchange og meget mere.

Deres online del af den, slår OWA med flere meter. Men kan blandt andet se andre brugers mail,kalender osv. det kan man ikke i OWA..


Jeg skal selv have installeret en test af den, på et tidspunkt, for at se hvordan det kører.

Med venlig hilsen / Kind Regards

Tue Topholm - Luksusdyret.dk

Fra 8870 Langå
Tilmeldt 23. Mar 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har en hosted exchange løsning fra Dandomain som fungerer aldeles perfekt. Også med direkte kalender opslag.  Tilsvarende en selvstændig løsning.
Og vi har netop udvidet med hosted SharePoint løsning som indtil videre også fungerer perfekt. Vi er dog ikke færdig med tilpasningen til vores behov. Arkiv til brochurer, billeder, privat områder mv.
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Brans --> Betyder det at du kun har en kalender i din outlook (og det er den hostede fra dandomain) og den kommer med påmindelser og lignende for dine aftaler? 

 

 

Fra 8870 Langå
Tilmeldt 23. Mar 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Får påmindelser om såvel kalenderaftaler og opgaver. Har ikke udført nogen speciel installation. Brugte "bruger import" funktionen og så virkede det bare.

På tidligere arbejdsplads var der stand alone Exchange licens. Jeg kan som bruger ikke mærke forskel på funktionalitet.

En af grundene til at jeg valgte Exchange er muligheden for en mobil Outlook løsning med bl.a. "on-line" e-mail til f.eks. Nokia e61. Den går vi i gang med primo april.

Så er en hosted Exchange løsning til en mindre virksomhed altså en meget billig løsning i forhold til udbytte. 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Brans --> PM sendt!

 

 

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 20-03-2007 02:36:53
Forfatter: Den innovative
Vanen tro - så er folk klar med hjælp og hurtige svar.

Tusind tak for det. Kigger nok primært på WorkgroupShare, og den anden share ting. Hvad vil i umiddelbart anbefale?



Jeg vil helt sikkert anbefale http://shareo.4team.biz/ - Vi bruger det og det fungerer upåklageligt! (og det uden Microsoft Exchange)



Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
10 medarbejder. Jeg ville nok vælge at benytte mig af google hosted apps. Her betaler du 50$ om året pr. bruger så har du mail med 10gb plads tilgængelig på alt fra mobil til internet du kan se andres kalendere booke mødelokaler m.v. og såfremt du ikke selv har overskud til at at sætte det op så er det bare at sige til så kan dette med garanti gøres til en super billig penge! og får i på et tidspunkt flere ansatte så bestiller i bare en ekstra postkasse lettere bliver det ikke. Samtidig får i adgang til alle de andre lækre google apps som eks. google docs m.m. Overvej det! og skal du bruge mere info så smid mig en p.m.
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen,

Tak for jeres hjælp, endte med at købe sharecalender.

Er der mulighed for at man kan synkronisere to outlook kalendere egentlig? Altså en på arbejdet, og så en derhjemme. Ved i hvordan?
Side 3 ud af 3 (29 indlæg)